22 år ung^^



Godmorgon alla morgonpigga fastän klockan är 10:42  när jag påbörjar detta inlägg, vilket innebär att det kanske inte kan räknas som morgonpigghet vid den här tiden; eller kanske allt beroende på vilken tidpunkt man gick och la sig?


Sak samma...


Nu har jag fyllt 22 år...
Det var inte speciellt jobbigt .. :)
Som en god (FÖREDETTA ??? räknas man väl som när man är blockad och ignorerad sen ett antal månader tillbaka?!:) tusan också ! ) vän sa till mig så är det året 21 som är det jobbiga, när man inser att man passerar 20året !


Har haft en fullspäckad helg med släkten.. 2 långkvällar i streck.. Men Jhenni, Vi orkade det båda två!:D
Har varit mkt god mat, jättefina presenter, roliga konversationer , mysig stämning och härligt att vara omkring människor som betyder mest:) <3






Igår ringde dom flesta av mina bästa kompisar, och några av dom messade .. Det fanns också någon som faktiskt aldrig hörde av sig.
Jag kände det på mig dagen innan och sen hela dagen, och jag är så jävla trött på egosjälvupptagenheten.
Då klättrar man rejält ner på min kompislista!
Har man känt varandra sen man var små vet man ungefär när ens bästa kompis fyller år.
Jag missade Veronicas födelsedag ett år, men jag gottgjorde istället det dubbelt upp dagen efter (!)
Så... Det är sorgligt att inse att någon man såg upp till inte håller sin standard (det går inte längre att skylla på att "jag är så glömsk av mig"  Då får man fan ta tag i det!) och härmed tappar min respekt. SÅ besviken blev jag !!:(



Idag är det alltså då den 7 Mars, Erik Forslids födelsedag^^, söndag.. och en underbart solig dag.
Jag ska alldeles strax (ligger och inväntar att klockan ska bli lite mer. Jag tror att denna tjej ligger inne med nya tidsvanor, men det sitter i sen man var liten att hon la och sov när man ringde denna tidpunkt förut) ringa min kära Sofie.
När vi leker är det som att ha tonårstjejer i huset igen, som min mamma påpekar och tycker att vi bör växa upp :P



Men jag är faktiskt 22 år ung, 22 år klok och 22 år erfaren.
SKÅL FÖR DET :)



[uppdatering 5 minuter senare:
Det är fortfarande som i gamla goda tider - Klockan är nu 11:05 och det var pappa Göran som svarade när man ringde:
Sofie ligger fortfarande och sover *tihi*]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0