wheres my fuckn kee + idiot-okunniga vuxna människor

Men kära jisses, jag är något så fruktansvärd dålig på att blogga .
Precis som min kära vän Tessiepessie har påpekat nu ett antal gånger. Blääääaaaa:D
hade nog varit lite roligare om jag lärt mig lite photoshop, lite styling osv.
För helt ärligt.. Jag kan ju INGENTING.
Min far gav mig en hemsida i födelsedagspresent,men den har jag typ varit inne på en gång..
Illa!
Och jag som ska vara datornörd- whats wrong with meeey?!

Så en uppdatering av mitt senaste liv...
Nyckeln är fortfarande borta (!?!?!?)

Fick tre underbara nätter hos Tessie och två underbara nätter hos Erika (inräknat shopping och festande!)
Lördagen fick jag ätnligen tag på hon jag bor hos och fick gjort en kopia av nyckeln.. 90 kronor, 5 sekunder.. Piece a cake!

So.. Now Im back in business

Och för att återgå till historien om Therese och Erika kan jag fakitskt inte fatta hur extremt grymma tjejer dom är. Dom har verkligen tagit hand om mig och givit mig kärlek dom senaste dagarna. Vilken jävla kombination av toppenvänner=) Jag pallar inte att dom ska flytta till USA, Jag älskar att vara en del i deras lilla duo+jag !:)


My heroes , saviers.!   Erika, hjälplös jag, Therese                 <3







Nu till lite mänsklighetsdjuperi! (vilket vackert ord jag valde att uttrycka mig med, trots att det säkerligen inte finns med i ordlistan men dock är ack så beskrivande- Don´t you think?!)...

Jag satt på tunnelbanan idag. Snett mot mig satt en lite äldre farbror som uppenbarligen hade någon sorts muskelsjukdom. Han kunde inte kontrollera sin kropp, mun och tunga och verkade stundom kämpa för att inte avsöndra för mycket saliv (?). Spände kroppen och höll fast sina egna händer.
Stackars, arma farbror tänkte jag... !

På andra sidan om mig brevid mittgången satte sig två stationen en tjock man i 35årsåldern och tittade väldigt stort på farbrorn. Det är väl helt okej, nyfikenhet är normalt och mannen kanske tänkte som jag och undrade vad det var som inte stämde med gubben.

Ytterligare 2 stationer senare hoppade två småkillar i 10årsåldern på och satte sig vid platserna brevid 35åringen.
Då hör jag 35åringen säga "Ni fick dom bästa platserna"..."Jag hoppas för er egen skull att ni inte ska så långt".. "Han gubben där borta är skitrolig".. "Tur att man bara ska en hållplats till"..
Småkillarna och 35åringen satt sedan tillsammans och typ tittade på gubben när han kämpade mot sina ryck, varpå 35åringar typ hånar och skrattar och forstätter "Han är inte riktigt frisk. Han har defintinvt något fel i huvudet. Titta bara på honom"
Det bubblar av ilska inom mig över hur en vuxen man beter sig och påverkar unga killar till att bete sig som svin.

Stationen efter går dom av, och ytterligare nästa station ser jag gubben resa sig precis i lagom tid att de säger "skarpnäck nästa". Det står en tant vänd mot en av dörrarna, men gubben vänder sig mot den andra vilket visar sig vara helt rätt. Med andra ord - han har full koll på vad som händer runt omkring sig.
Antagligen har han också full koll på vad som sades i vagnen, och det gör mig så ont !

En vuxen man på 35 år.. Hur fan kan han vara så helvetes idiotisk trög och inte veta att det finns musklersjukdomar (Cp, Tourettes syndrom, (Polio och parkinson tror jag?)) när man är helt klar i huvudet men hjärnan sänder ut fel signaler till övriga kroppen..
Seriöst.. Hur grym och elak människa är man inte om man sitter och hånar andra människor som uppenbarligen redan har tillräckligt med problem?!

Jag blev så fruktansvärt arg, ledsen och besviken... JÄVLA ÄCKLIGA MÄNNISKOR!! LÄR ER VISA RESPEKT!! :(

Kommentarer
Postat av: tessie

Fyfan va hemskt. Jag hade blivit så JÄVLA ARG! Usch hatar såna människor.Jag hade fan sagt åt 35åringen att han borde bete sig och skaffa sig ett liv. Btw, sött inlägg :) du är en del av oss <3

2009-11-23 @ 00:33:17
URL: http://theresesofieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0