Var är jag?!

HÄr om dagen vaknade jag med noll koll om var jag var. Jag tittade mig omkring och kände mig totalt förvirrad. Jag hade verkligen ingen aning; kände inte igen mig.
Efter några minuter när jag tittade mig omkring började jag sakta associera mig till var jag faktiskt var: i mitt eget rum. Men jag kände knappt igen mig, och än mindre kände jag mig som det här faktiskt var mitt rum.
det kändes SÅ himla KONSTIGT!


Idag mitt på dagen somnade jag en sväng, och när jag sedan vaknade och kollade på klockan tänkte jag "herregud vad mycket den var", precis som om jag hade brottom till något?!
Jag tittade mig omkring och undrade var mina gäster var. Jag visste att jag hade lämnat hustler vid bussen innan, men var fan var dom andra två?!
Så yrt reste jag mig upp och tänkte att "oj, vad dålig stil att bara lämna dom till ödet. Men kan dom bara ha lämnat sådära?"
Dörren var låst, och jag tänkte att dom sitter nog i storarummet. Går in där och kollar men ingen är där.
Efter ett tag börjar jag undra vem det egnetligen är jag letar efter, och inser att.. jag vet inte vem jag letar efter! För jag letar uppenbarligen efter några som inte existerar i denna verkligheten!

Jag fattar fan inte vad som tagit åt mig. VIsst att man kan vakna ilte då och då av att man drömt något, men just nu lever jag mitt i en bladning mellan dröm och verklighet där jag verkligen tar flera minuter på mig att förstå att det inte är sanning.

Det har liksom blivit för mycket nya folk, nya intryck på så kort tid att jag liksom inte hunnit uppfatta om folket finns eller inte, och allting bara går ihop som en stor boll.

Läskigt! Men ikväll blir det yttligare 25 (?) nya personer att beblanda sig med. Inflyttningsfest hos mina kära guidepolare Jonna och Elin i Lund, mysmysmys:)

//Förvirrad and confused.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0