sääääääääämst:(

usch jag hatar dagar som i dag!
Man vaknar och bara först och främst mår spykräkdåligt.
och sen så har man bara den äckliga ångesten inom sig.
jag mår så jäääävla dåligt idag alltså rent psykiskt.
Allt bara för den dära jävla alkoholen,
för jag tror och hoppas att ångesten ska lägga sig ner den försvinner!

nu har jag typ jättemycket ångest för hur många saker som helst,
har bara samlat på mig de veckorna
så det känns som det är dags att göra något åt det nu

det får inte vara såhär!!:(

men i övrigt så var det en astrevlig kväll igår...
först hos brossan som fyllde 23, gratulerar:)

och sen drog jag och Ronja in till ett gäng studenter i Lund-astrevliga verkligen:)
-tack för att man fick komma:)-
och det var jättemysigt och soft stämning,
och jag hade hål i strumpan men ingen mobbade mig ändå :)

Ja, om jag tänker på lite såna roliga grejer så känns faktiskt allting lite bättre och då behöver man inte tänka på ångesten.

jag är cp jag är cp jag är cp jag är cp

nu ska jag gå och möta KNU så vi kan fixa me nyckeln.

för ikväll är det melodiiiiiifestivalen och jag har tappat kontrollen totalt! suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0