inatt...

inatt jag drömde något som jag ALDRIG drömt förut!!!

Jag drömde att jag hade trekantssex med två av mina kära vänner, en tjej och en kille.
Hur kan man ens drömma en sån pshychodröm:)

Fast det var roligt..

Idag ligger jag hemma, var trögt att komma upp ur sängen. Så mycket som snurrar i huvudet som man försöker göra klarsak över.
Så sjukt mycket som hänt på senaste, både roliga bra knäppa jobbiga störiga saker, och allting har bara kännts supersuperkänsligt.
Jag vet dock varför, så jag försöker att tänka på att allting blir påverkat av pillrena men det är svårt när man är mitt inne i allt, allt blir bara som en stor känslobomb!
Då och då bara spricker det, men som tur är har man underbara vänner som stöttar upp en i alla läge,
både som kan finnas där som ett medvetet stöd men också när det finns saker som man vill hålla för sig själv och folk finns där utan att veta om det. Det betyder:)

Idag är jag glad för andras skull.. Fick reda på att min lilla Johannas pojkvän kommit hem från USA för att stanna. Hur underbart måste inte du må nu gumman, fan va skönt:)
jag är glad för nahta för hon har äntligen fått flyttat till eget, dock med alle men det klarar hon nog av;P muhha:)
Jag är glad för johans skull som äntligen gått från amatör till proffs så han kan tjäna pengar på sin golf nu:)
vilket förhoppningsvis betyder ett återseende snart med:)
jag är glad för linns skull som fått jobb på mango i köpenhamn:)
jag är glad för riexans skull för hon verkar ha det underbart i asien!
och sen är jag förståss glad för alla andra som mår bra i övrigt:)

för om man ägnar sig åt att vara glad för andras skull,
så kan man alltid hitta en anledning åt att vara glad!



.................................................................

helt plötsligt så är allt mycket tydligare.

Om man spelar nia och ska göra ett inspel till linjen kan det förståss vara svårt att se linjen, förstå hur en linje tänker,
Men om man låter nian gå in på linjen ett tag, så kan den lära sig förstå hur det känns där, lära sig se saker från ett annat perspektiv, och man får bättre helhet i vad som händer.
Sen kan man gå tillbaka till sin plats igen och inse vad man kan göra bättre.


Med andra ord ; förlåt!

........................................................................................................


nu ska jag rätta till i min bok, som jag äntligen fann i den gröna kaninboken i min rosa ryggsäck, så att den kan skickas in för granskning!

//Tb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0