i ett hus i eslövs slut liten lina tittar ut

Ja, för idag sitter jag hemma igen.. Det är skönt, dagarna går faktiskt ganska snabbt ändå.
Jag har i alla fall jobb på Torsdag, så det är väl alltid ett start.

Tittar lite på Tv idag.. Det hära Du är vad du äter, men va fan.. det är ju ett kass program, för man blir ju istället sugen på all god mat dom frossar i sig:P haha

Jag har klarat mitt alkoholuppehåll utehåll hittils, det är inget som lockar alls. Och jag känner mig så himla psykiskt stabil nu och hur skönt är det inte det:)

dessutom har jag haft mens i 3 veckor i streck, som verkar vara över nu. (cp-tabletter men tids nog så ska dom väl göra att man blir normal liksom:)) Och då känns väl det förmodligen också bättre.
Var lite jobbigt i början, hade extrema upp och ner gångar i humöret, så trodde jag inte skulle palla med dom.
Men det har gått bra nu.
Men samtidigt har det inte funnits mycket att reagera på, jag märker ju att jag kanske blir mer lättirriterad nu än förut, men det har jag alltid blivit på vissa saker i och för sig.
Känns lite konstigt att en liten tablett kan göra så mycket, faktiskt.

Nu börjar det bli vår. Känns i kroppen också förståss:)
Hörde att det finns dom människor som faktiskt mår sämre bevisat under vinteråret, i sverige. Det kanske inte märks så mycket på mig då jag kan vara ganska positiv även om jag är låg i huvudet.
För när det börjar bli ljusare och finare väder, Då går jag verkligen i dur och blir mycket, mycket gladare. whiiiiii:)
Däremot hörde jag att det finns en lösning för de som mår sämre under mörkerhalvåret; att ha det mycket ljusare omkring sig.
Ajaaa, nu börjar det i alla fall bli ljusare ljusare ljusare.

Och det kändes som denna bloggen blev fettråkig, som att jag inte hade något att berätta egentligen.
Men det är väl lite så det känns just nu, och det är skönt, även om jag är en dramaqueen:)

cflwy, youre my all:)

ps VEVVE KLARADE SIN TENTA, WIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0