hurskadettasluta?

mina drömmar jag har just nu är fan inte normala,
så jag bara undrar är det detta jag går och tänker på.

Inatt drömde jag en blandning om att gå på ekenäs när vi egnetligen gick på gymnasiet ,
och där någon hade skrivit skit om någon annan på klotterplanket i Eik:s gästbok.
Och vi skulle få fram vem som hade kunnat ha gjort det.

Det var anna eller Emelie, men personligen kände jag mig säker på att de inte kunde ha gjort det.

Och när jag sedan fick träffa lite olika av mina kompisar,
så fick jag liksom se en inblick ur framtiden hur de hade blivit.
Tuffa och kaxiga, kanske mer som på gamla tider för vissa:P

Och sen var det studenten i blandning av något läger/handbollsarrangemang
och min väska hade blivit stulen,
och jag behövde verkligen den för där i tror jag att jag hade viktiga grejer.

Väldigt intressant blogg nu NOT, ingen fattar ingenting.
Men det är inget ovanligt.

Igår msn-ade jag med Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarro min lilla Carro, sån känsla!!
Tänk att ..snart får jag återse henne. Okej det är egentligen inte så snart, men kanske tillräckligt snart ändå i relativitet med hur länge jag har behövt vara utan henne.
jag blev så himla glad att se henne i webbkamran, Tacka teknikens under alltså!!:)
älskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskarälskar


jag skulle ha lyssnat på dig från början,
men nu vet man bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0