cp??:)

Först och främst. I förrgår fick jag samtal från någon okänd om jag ville vara med i deras privata fotografering för dom hade sett att jag sökte jobb. Jag bara typ "ehmm nej tack". Och sen när jag lagt på började jag fundera vem som kunde ligga bakom detta. Finns det någon som ligger bakom detta?
Just det var väl egentligen inget konstigt..

Det konstiga hände alldeles nyligen haha.

Fick ett samtal nyss från ett 0735-nummer, som jag inte kunde hitta på internet.
messade tillbaka, frågade om det var något speciellt och direkt därpå ringde någon från okänt nummer.

Han bara "hej"
Och så sa jag hej , och så sa han att han var Daniel men det lät inte som danne, så jag fattade inte riktigt.
Och så fortsatte han med att han skulle ringa mig, jag bara tänkte "whoot".
Och sen började jag fundera på om det kunde varit någon som var med på festen förra helgen, men tror inte där fanns några Daniel , och varför skulle jag gett numret till någon okänd ändå.
Så frågade jag vad han ville, och han ville bara prata.
Och sen frågade jag var han fått mitt nummer ifrån och då sa han att han hade fått det från någon Anna, och så hette han Daniel Ericsson.
Själv fattade jag ingenting, men jag tänkte "skitsamma, får se vad han har på hjärtat"
Så började han att berätta att det blev lite konstigt igår,
och då tänkte jag direkt att det är någon som ringer och lurar mig att jag festade och gjorde något med honom igår, som jag då "inte kommer ihåg" (-inte första gången någon försökt lura mig med det:P-)
Men så började han berätta någonting om sin torktumlare, och en lång historia.
Och sen avslutade han då med att där hade varit någon konstig när han kom ner till sin tvättstuga,
en tjej som hade suttit -jag tror det var detta han sa- och pullat.
Och så sa han att han satt och tittade på henne, så frågade jag hur hon såg ut (förståss med tanken om att han kanske försökte lura i mig att jag var hon) så sa han att hon var brunhårig,
och då sa jag att jag hatade brunetter (försökte få honom att skratta, för att eventuellt kunna känna igen skrattat och placera det på någon kompis) men hela tiden var han fullt seriös. (hatar förståss inte brunetter:) )

Och så sa han att då blev han ju lite kåt när hon såg hon tjejen, och då sa jag att "ja, det förstår jag för det hade jag också blivit", men han höll sig fortarande seriös.
Och sen sa han "så nu har jag en fråga?"
och då höll jag på att koppla in mina headphones, och så sa jag typ "!ja, men ställ den då, ställ den då".
och sen kopplade han, eller lyckades jag koppla ner samtalet!?

alltså världens konstigaste:P Vem gör sånt här?!?!:P
Det måste ju vara någon som driver med mig, för hur kul kan det vara att ringa till okända och hålla på med sånt här?:P
Och det kan ju inte vara någon busrigningssida på internet, för det var ju inte ett speciellt kul busringning då.
Så... Om någon varit med om något liknande, eller har någon aning vad detta är för skit?

Let me know :)

tsss nerds out there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0