cp igen??

I morse 6: 33.
Okänt nummer ringer.

- Hej det är jacqueine
+ hej. vad gör du?
- Inget vem är det?
+ Daniel
-Jaha, vad vill du då?
+ Inget speciellt
- Nehe, varför stör du mig?
+ Jag vill bara prata med dig
- Jaha, och varför skulle jag vilja prata med dig?
(några sekunders tystnad, han klickar mig)

Vem fan är det?! haha



...---...---...---...---...---...---

+ Håller melodifestivalen fortfarande på?
- Haha nej, det var ju final förra helgen
+ Jaha va synd, för annars tänkte jag att du och jag kunde se den tillsammans imorgon

haha sötknäppo:)


_________________________________________________________________________________________
Jag har kommit på ett "stort" problem jag har.
Jag har ett gäng underbara vänner , som jag vänder med till om jag har problem, går och tänker på något jag inte kommer överfund med, och söker råd hos.
Men problemet är att jag känner mina vänner för bra, vi känner varandra innantill och utantill.
Så om jag har ett problem, så vet jag redan vad dom kommer ge mig för råd.
Och därmed, så känns det som att när jag undrar något, så vänder jag mig automatiskt till den som har rådet jag vill höra,
så då kvittar det egnetigen för jag vet ju vad den kommer säga.
Och då får jag inte mer klarsak i det:) :) :) hahhaa fett problem!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0