vad händer i Stockholm

Hmmm var ska jag börja. Jag tycker jag är fullt igång hela tiden.
Det är så himla roligt att träffa så mycket trevligt och roligt folk hela tiden. Jag vet inte hur jag lyckas men det känns som jag får vänner lite varstans just nu, and I really like it!:) Oh yes I do.

På tunnelbanan hem i Lördags satt jag där och flumma med mobilen och då kom en trevlig kille fram och började snacka, Timmy:) som verkar lika ung i sinnet som jag, yeeeah:)

Sen i måndags gick jag och Johanna - ytterligare en random tjej - som jag träffade för frösta gången i måndags då ut till Galways och det slutade med att vi delade på en flaska vin. Sen drog vi vidare hem till henne och fortsatte dricka lite. Tyvärr var det inte mycket ös ute på- 54an eller var det var vi gick., men fann mig en jättehärlig tjej i henne så det känns hur bra som helst. Och jag slängde 100 kronor på Black Jack utan att fatta vad jag egentligen riktigt gjorde. Hehe

I lördagsnatt jobbade jag även med en ascool tjej som jag ska ut med till göta källare ikväll, men myyyys:) Ska bli hur nice som helst, och ikväll tänkte jag bli FULL! har införskaffat mig 3 flaskor vin nu. Skönt det är att ha pengar alltså!

Och igår efter jobbet så tog jag och Natasha nattbussen hem, och insåg hur fett lika vi var. Samma sak som jag blivit mobbad av mina bästa vänner - ni vet vad jag menar Haha - samma "problem" hade hon och sen insåg vi att vi var lika barnsliga båda två, hade samma intresse och att vi skulle kunna ha riktigt kul ihopa. That´s it! Det blir snart Natasha-utgång också:D

Och sen idag.. förrförra helgen när jag var på la isla snackade jag lite med en kille som hette Daniel, och sen idag så gav han mig en guidad tur på Vespa (lätt motorcykel) genom stockholm och bjöd på en kopp kaffe. Men hur nice som helst!!!!:) Fan vilken underbar känsla att sitta på ett sånt fordon igen!:D

..............................................................................................................


Fick även min jobbs hittils bästa raggningsreplik i lördagskväll.
Kom ett gäng söta killar.
Först kom en asgullig kille fram och handla typ en liten hamburgare och gav mig en femma i dricks.
Sen satt dom och åt, och sen kom han bort och skulle ha en sweet N spicy hamburgare.
Och han bara "ah jag skulle vilja ha en sån dära sweet n spicy. Är den lika sweet som dig eller?"
Haha, som vi skrattade men va fan han lyckades ju charma mig i alla fall;P



Neh, jag stormtrivs!. Wihiiii:)  (Kärlek till alla hemma<3 Jag ser fram emot era visiter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0