Så kan det gå!:)

I onsdags var jag ju som sagt ledig, eller vet inte om jag sa det.
Men ganska skönt bara att kunna göra lite som man ville för en gångs skull, hehe.
Sen vid kvällstid drog jag till centralen och träffade Jeanette och Johanna.

förfestade med lite vin i omklädningsrummet:P
och myste lite på björnarna och bland skejtarrinkarna (var annars, förkärleken kommer alltid finnas där!:P)

och sen drog vi till Arken och fortsatte där med lite trevligt, och mötte också upp Johnny som hade festen i Fredags.

Vidare till Göta källare, där vi precis innan tappade av Johanna och där vi btw inte kom in. Men hemskt vad en flaska vin slår hårt när man dricker den för snabbt:P

Så vi gick till någon pub, kom jag nyss på.. Haha.. Vet inte om vi drack något eller om vi bara drack vatten.

Sen var det i alla fall dags för Jaenette att gå hem för hon skulle jobba 10 imorgon,
så vid T-banan såg jag ett gäng tjejer som såg glada och gulliga ut,
så jag gick fram och frågade vad dom hade för planer.
Dom hade två tvillingar i gänget och en asgoo Vanessa bjöd gladeligen med mig vidare.

Så på La roy var det helt packat med folk, och vi insåg ganska snart att det skulle bli svårt för oss att ta oss in. Och i ingången blev vi förståss stoppade, Vi var för unga (-23) !! Men efter en viss övertalande och glada miner men framför allt faktumet att tvillingarna fyllde år, så kom vi in!:D

Hade en asnice kväll med tjejerna, och på  något vänster kom jag upp till ett gäng som satt och drack champagne och annat trevligt och beblandade mig med dom,

och när allting stängde, så slutade det på mc donalds där jag försökte få en burger king burgare som tyvärr inte fanns:P och sen på något vänster slutade det med att någon random tjej drog med mig i taxi och sen slutade allting i Saltsjöbobaden?!:D

Haha... och jaaaa, Vad ska jag säga.. En jävla kul kväll blev det!!:D
Det är så det ska va, helt spontant och niiiice:)

Nu ska jag "fira midsommar" wehoooo  hehe
har varit och handlat midsommarmat med rumsdkamrat idag som m,an kanske kan smaka lite av sen när man kommer hem inatt..

Kramiiiiiz på er alla och glad midsommar, hoppas der regnar mycket på er:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0