Life in city just keeps getting better:)

Har nog haft en av mina favorithelger här i stockholm denna helgen !

Först fick jag 50 kronor dricks på jobbet av någon som tyckte att jag var gullig. Ändå 50 kronor på Burger King, av någon som köpte ett meal för 79.. Det är fan inte helt fel:)

och sen fortsatte det med att för en gångs skull sluta TIDIGT!! Halv 9 satt jag och Jeanette och käka lite burgare och sen passa vi på att köpa lite godis. Åkte hem till henne i Täby och njöt av nice sällskap, och en skitkonstig film som hette Det är nåt som inte stämmer, vilket det verkligen inte var heller med folket, och ändå var det en sann historia!:D -me like haha!-
Avslutade kvällen med Hipp Hipp och förståss massa skratt, aldrig fel.
Och  sen sov vi gott i hennes soffa.

Lördagen fortsatte med frihet!!
Åkte ner till jobbet och lämnade väskan, sedan gick vi lite genom Gamla stan och satte oss vid bryggan sen och myste i solen:) Tog en mjukglass och bara njöt av vädret och omgivningen.
Påbörjade sedan en shoppingresa som blev alldeles alldeles för dyr (!!) , men hittade riktigt nice affärer på söder:)
*Leopard-paraply
*Blommig body
*Svart hög kjol (som jag upptäckte sen var French connection:))
*Svart hårband med stor röd rosett i
*Svart hårband med stor röd blomma i
*Silvriga skor
*Aprikos stor t-shirt

Med andra ord, riktiga kap men mindre bra för mitt saldo på kontot!:P
Äsch ibland måste man få skämma bort sig lite grand, när man jobbat så mycket som jag gjort:)

Efter hemkomst, en härlig dusch och ombytning till min nya outfit (wihiii:)) drog jag och Natasha till Angelique och Elin. Two black and Two blondies, kändes lite kul :D Perfekt kvartett , och sjukt mysig lägenhet Angelique hade ställt till med med rosa fina väggar.. me like, me like!:D

Sen stack jag och Elin vidare, sprang till pendeln vilket övriga tjejer inte hann (klackskor är fan inget bra tjejer:P) och åkte mot gamla stan. Sen påpekade vakten att "direkt när hon i rosett kommer in ska hon dricka 2 glas vatten och ingen mer alkohol, annars kommer hon åka ut". Och ut skulle jag fan INTE, inte denna gången!:)
Och ut åkte jag inte, för nej . Jag och Elin hade en sjukt rolig och ball kväll med extremt mycket dans och skratt!:D
And Tjack is back on track:) Haha, Jag har någon sorts sjukdom- definitivt-, men jag erkänner det i alla fall!. Och Elin tyckte att det var helt okej. Yeiiiij:)

Jag blir accepterad för den jag är ! Me like personer som accepterar mig för den jag är!!!!!

Nu ska jag sova, tvätta och sen blir det jobb.

Och imorgon ska jag jobba första gången på resturang Josefina, och så kommer mamma och pappa!:D Wihoooo.
Och sissssssssssssy :):):):):)

puss på er alla , puss!
Ps detta inlägg blev ganska fjortis, men jag har saknat att vara fjortis, och det är skönt att få vara det igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0