Hej Stockholm!

Avslutade mina sista dagar i Eslöv med underbart härliga stunder med några av mina bästa vänner.
Suger, när man inser hur svårt det kommer bli att träffa människor man ska trivas lika bra som dom . GÅR DET?!

införskaffat mig en bärbar dator, aldrig fel.
Som jag nu ligger och skriver på , i mitt lilla rum i en lägenhet på russinvägen i Stockholm-
mitt nya temporära boende.

Samtidigt som jag sjukt mkt älskade det så hatade jag nästan att mina kära släktingar vAR här uppe. Är det inte bara så himla jobbigt när man behöver känna efter vad det är man saknar?! usch,
sjukt mysigt...
Morbror tog polisexamen . Mäktig känsla i blåa hallen. Stolt man kan bli alltså.. För min morbror var en av 800 av 7000 sökande som lyckades hela vägen. Grymt bra!
Så åt vi fin resturang och satt och myste där i över 3 timmar, och sen palla jag verkligen inte lämna dom!! Så det slutade med att jag sov över på hostelet hos dom och delade säng med min älskade lilla kusin och gudbarn annie , och så hade jag min fina bästiga mormor på andra sidan om mig . myyys:)
Än om mormor inte kunde sluta skratta, och annie blev skitsur på henne för att hon ville ju höra på sagan som jag berättade. Naw haha...

Dagen därpå stack vi alla till Junibacken, wiiihooo... Och annie sprang runder som ett litet troll. Glömmas nämnas får inte i denna text göra den sista medlemmen i gänget: min kära helt toppensköna hmmm...moster, fast (o)"ingifta" moster Jhenni också!!!
Alltså det är helt sjukt vad grymma släktingar jag har, och det är också som nu så när dom är här det bara kändse lite jobbigt alltihopa.
Det där med beroende av vissa människor är jobbigt!

Kvällen fortsatte i alla fall på La Isla med H och company, grymt nice musik... Och så jävla skönt gäng att vara ute och dansa med:)  grymt kul jag hade. Me like!!

slutade dock med att vi sov hos världens drygaste äckligaste störigaste människa som bara spela jävla hög dålig musik när jag försökte sova och bara var drygt dryg!! Blääää. Så nu har jag skaffat mig en ovän i stockholm också som ringde och skällde ut mig för att jag var "så fräck", tyckte han. En volvo i rumpan skulle han ha!

Ikväll ser det ut till att nog bli bålsta, hälsa på min vän anna från usa...mys:) och tydligen va lite strandfest där. whiihiii


....................................
Fastän jag träffar mycket folk här som är jättetrevligt och välkomnande mot mig, så känner jag mig ändå lite .. Svårt att förklara.. Det känns ju verkligen att man inte är hemma. Man känner av att man inte känner dom flesta personerna så väl. Inser mer och mer hur sjukt svårt jag har att verkligen tycka om människor, verkligen verkigen liksom. Och man  inser hur mycket dom som betyder verkligen betyder. Hellre en krona i handen än tio i skogen!! Definitivt, och samma sak med vänner. Hellre några få riktigt nära än många bekanta. Men så funkar det ju inte att tänka riktigt om man kommer till en ny stad. Det har faktistk kännts lite jobbigt idag. Tacka vet jag telefonen då alltså !! :) nu ska jag sluta flumma som jag gjort hela dagen:P
Äsch... det lär väl ta sig en tid att hitta tryggheten. I do my best!

pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0