Oj är det helg ? Det känns som den precis tagit slut

Sitter här än en gång ensam hemma, mysigt.
Framför datorn. Har spenderat ungefär 2 timmar i telefon med veronica, som vanligt. Aldrig uttjatande på något sätt, faktiskt:)

Det känns osm det är typ söndag idag, och att helgen precis varit. Men faktum är att helgen börjar imorgon. Blir helt att allt bara flyter ihop när man jobbar som man gör, och festar mitt i veckan osv.
Har ju dessutom varit en del ledigt nu.

Igår klippte Natacha av hur mycket som helst av mitt hår, så nu är jag fan korthårig. Sen slängde vi i lite ljusa slingor också så jag är riktitg nyfräsch nu, infor Alanyaresan - som är bokad nu.
18 Juli drar jag och Natacha till Alanya - sola, festa, softa, bada, njuta, ragga. Me like:)

Kvällen igår blev sjukt grym, som den blir när man hänger med så grymma tjejer som Amanda och Anki:)<3<3<3<3
Förkrökade hemma hos Amanda, med lite lekar och massa sång (för det är en priosak) "MAGALUF"
Vi tre är nog såna typiska tjejer som är så flummiga som man bara tycker är hur jobbiga som helst när vi går omkring och tror vi äger allting, och bara bryr oss inte ett skit på vad alla andra tycker och skriker i trappuppgången så att gubben kommer och skäller ut oss, och bara är allmänt galna alla tre.
Sen drog vi till Ego och bara dansa dansa dansa:):)
Dock för lite snygga killar ute denna gången!:P

Sov hos Amandastumpan inatt sen, delade 90säng men inte ett dugg problem att sova:D
Fick med mig en jävla galje hem och åkte taxi hem med någon trevlig snubbe som tydligen hade fått betala någon tusing sen efter att vi blivit avsläppta och han åkte hem till sig, hehe:)

Hela dagen idag har då spenderats med Amanda.. Såg pirates of the carribiean, denna gången med en helt annan känsla än sist jag såg den då jag tyckte den var astråkig. Och sen gick jag och Amanda och lyxade till det på en trevlig resturang och beställde in lite bakismat och allmänt njöt av varandras sällskap .

Hem sen och chillade med img själv,d et behövs ocskå:)

Upcoming:   Jobb imorgon 16-20 (4 timmar är alldeles lagom, ska dock få schema nu inför hela sommaren)
                        Festa med Anki ! ! ! ! ! Fest hos någon Tim som bor precis brevid henne, ska bli najs:)
                        och sen är Anki själv hemma, så blir nog att sova där ocskå:)


Nu ska jag natta mig, börjar bli lite trött.

Puss på er alla!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0