me love life

jag mår bara så fruktansvärt bra nu att det är läskigt,
brukar alltid komma nergångar men snälla snälla gud låt det inte komma fler nergångar nu !
Jag vill vara på topp, exakt som nu!:) me love!

Sitter och gungar lite halvt salongsberusad till lisa ekdahls underbara röst.
Ska snart till amandas kalas, yeeeeah:) ska bli riktigt mys och sen ska vi dra ut till någon nattklubb sen , får se vart det bär:)


Har spenderat dagen med mamma och pappa, kört runder lite , vet inte var, men alltid mysigt att umgås med dom!
Fick dock ätit lite för mycket frukost . Jeanette har så himla rätt: jag är typiskt ett sånt fall som har problem, jag stressäter / äter inget alls. Illa, men det löser sig alltid:)

För livet känns bara så himla...mmmm me love:)

Fick träffat min sissy sissy sissy igår <3 iiih.. Och soooolen emma:D wiihooo. och så förtåss hanna:)
Träffade dom i en park igår, vasaparken, och ett gäng killar.
Och sen när jag drog hem ..Så kom en ascool gullig kille i guldig väst fram och bara log helt plötsligt mot mig och satte sig mitt emot mig,och visade mobilen och bara "titta vad fint sms min mamma skrev till mig",
'och så hade vi en hur lång och trevlig konversation som helst.
Ja, det var till och med så att jag glömde att hoppa av där jag skulle hoppa av!!! haha:D
Och sen avslutade han med typ att "shit alltså kan inte vi börja hänga",
och jag bara "varöfr inte" hihihi, så fick han mitt nummer. Har dock inte hört av sig, men ska bli spännande när han gör. För gillar verkligen den sortens människor:)

Har fan kommit på att jag är lite likadan själv. Kanske inte gå-fram-på-tunnelbanan-människan, men har fått väldigt många vänner här som jag trivs jättebra med och många har varit såna jag har träffat en gång och direekt varit på och frågat om vi inte kan hitta på något. Jag har aldrig blivit turned down ,och kanske är det just en sån sak som gör att man fortsätter och känner sig nöjd med sig själv att ha det beteende. Me love:)

Neeeeh nu har jag redan bestämt mig att jag skulle bara lussna på öppna upp ditt fönster en gång till, sen skulle jag gå...
men nu bestämde jag mig att jag åste lyussna på den EN gång itll, bara för den är så himla mysig
Try it baby:)

Och går jättebra på jobben juuuuu, hihihihii.. gick bra på övre också, så nu har jag satt in foten där och nu vill mohammed också ha mig hos honom , wiihiiii:)
Kändes riktigt bra när Abbe (chefen på nedre) ringer redan idag bara för att boka in mig redan på måndag, bara för jag inte ska b örja jobba på övre:) hihi..:)
Då känner man sig uppskattad!

Och det är precis vad jag behöver, verkligen precis

för enligt facebook har jag dåligt självförtroende , och det är därför jag är singel;);)

vill dock hitta egen lägenhet, så att man bara kan sitta och sjunga hur mycket som helst. Vill ha gitarren här juuu:( men mama och pappa tog inte med den, så får väl försöka sno med den sen när jag åker hem i augusti...

Vi ses då mina älsklingar ! <3 kärlek till alla skåningar i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0