Jävla up and down !!

Jag är så fruktansvärt jävla upp och ner i mitt humör att jag hatar det!

I fredags hade jag asmys med Anki , singstar (jag var sämst som vanligt men jag blev fan bättre och lyckades nästan riktigt bra till cara mia:D)
sen drog vi på hemmafest...

och sen när jag vaknade dagen efter hade jag bara värsta cynism-äckel-känslan i kroppen och bara kände jävla onödiga samtal jag ringde igår:P

Så mådde typ jätte psyskikt dåligt den morgonen,

sen när jag kom till jobbet så var jag alldeles säker på att jag inte ksulle festa före alanya nu,
men så bara blev jag piggare och gladare (Jag tycker verkligen om mina arbetskamrater, jag blir fan glad av att se dom nu:))

och sen till slut så bestämde jag och Angelique oss för att nej fan, vi måste festa ikväll ändå.

Så jag fick en liten rast för att springa boirt till systemet.. Som förståss var stängt:P
Men vi lyckades fixa vin på annat håll.

Slutade jobbet halv 8,och sen drog jag direkt till pendeltåget (efter jävla massa problem med kassaräkningen och jag hade missat att skriva i månad och dag på räknelappen... skiiit, men Alex var gullig och lät det gå förbi , skrev på plastet haha!:D )
och sen partajade jag och Angi hemma hos henne, sminkade varandra till lite punkare och jag fick låna tröja av henne, och sedan drog vi till nåt himla techno ställe K-15 hette det.

Min not-favorit-musik hela kvällen och vi hade riktigt skoj, faktistk en himla kul grej att bara gå in i sig själv totalt, för det kändes typ som om det var bara hon och jag där, och vi hade riktigt mysigt :):)

Och sen vaknar jag idag av en så kass känsla i kroppen, som om någonting saknas men jag inte kan säga vad. Att någonting känns fel. Och att jag inte känner mig ..som jag ska ..

Hoppas innerligt att det är mensen och alkoholen som ställt till det, och nu ser jag faktiskt fram emot att komma till jobbet och jobba med Haddy:)
Ska använda min dåliga känsla till inspiration istället, och skriva lite texter idag!!!!

Kärlek till alla speciella! I MISS YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0