I WANT YOU BACK!

Ja, så har jag kännt ett bra tag nu... Att jag ville ha henne tillbaka, jag ville ha tjackiebawn tillbaka.
Bort med all den mesiga mysighet och snällhet jag plockat fram på sistone.
Bort med henne !!!
Och fram med tjackiebawn!!!!

Flummet, sarkasmen och ditcharen. Distans och reservat.
Ja tack gärna , välkommen in i mitt liv.

Och idag när jag stack till Skansen, så införskaffade jag mig en bag in a box,
och sen runt 1 tiden infann jag mig bland två så jävla underbara tjejer.
Tjejer som lockade fram den dära tjackiebawn jag hade saknat, och jag bara kände mig så härligt flumm hela dagen.
Det var länge sen jag skrattade så mycket,
och vi lekte precis som jag gör med mina älskade gamla godingar.
Vi vrålade och sjöng och körde olika stämmer, vi körde 21 (jag förlorade verkligen HELA TIDEN!), vi gissade olika disneyfilmer (me like, me like, me like)
och sen körde vi Magaaaluf, och bestämde oss för destination unknown september 09:) Grymt att längta framåt till!:)

och jag förklarade för Amanda och Anki att jag saknade tjackiebawn, och anki bara påpekade att jag var härlig redan nu. Och då bara kände jag mig så härlig:)

Så när jag satt på tunnelbanan hem sen så bestämde jag att nu släpper jag allt, nu ska jag bli precis som jag var innan och skita i allt. Sluta tänka på vad jag skriver, vad jag säger, och hur jag är !
Bara för att jag är..ursäkta VAR så jävla inpräglad i att en människa jag såg väldigt mycket upp till fick mig att känna mig dålig för den jag var och vad jag sa, tyckte och tänkte. Att allt jag gjorde var fel.

Men det var det inte!!!:)

Im freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... oh ooooh
Freeee fallliiiiiiiiiiiiiiiiiiiinn!!!

Älskar er närmsta <3




ps. Just fan , jag glömde berätta en kul sak.
VI hällde upp ett glas vin, Amanda hann dricka en klunk och sedan bara
"Jag måste erkänna en sak , jag åt upp mackan jag hade gjort till dig"
Och jag bara "Ja, man blir ju ärlig när man dricker", Så fullständigt klockrent!
Varpå Amanda sedan berättar att hon har sin macka kvar, och jag skämtar om att "jaha, vaddå skrev du mitt namn på min macka då och så åt du den först så du hade din kvar"
Och hon helt seriöst hade gjort precis så ! hahaha . ... Grymt, Me liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike!!!:) Jälva brud!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0