hata bakisångest!

usch, nu sitter jag här med bakisångesten.. Fortfarande! Det så jävla suger..
blev tok för mycket dricka igår och flummande!!

Inledde i alla fall en underbar shopping och fika dag med Amanda. Fy fan vilken tjej !:)
Skåningar alltså, jag säger bara.. yeaah!:) Känns ju hur gött som helst att hon bor här nu med, även om hon drar hem 5 veckor:( Men känner att hon är en människa som kommer till att bli en viktig del i mitt stockholmsliv tror jag, likasinnade:) Me like!

Och förfestade sen hemma hos henne, huuuuur mysigt som helst.
Och sen drog vi ut på Royal Garden, och flumma runder...
ÅÅååååh ångest!!

idag... Jag vet inte varför, men jag bara kände att va fan håller jag på med, jag bara festar och jobbar.. Det är typ det enda jag gör. Jag måste börja ta tag i saker, och neeeeh jag måste sluta vara så himla jacqueline nu!!!! Jag får panik!!

Blä på dig. Och blä på allt för tillfället. Jag visste att svackan skulle komma, usch tusch.

Har spenderat ca 5 timmar i telefon med veronica idag tror jag.. Vissa människor kan man bara prata med froever and fgorever and forever.. Om ingenting liksom...  Det är kärlek ! Det är såna man hör ihopa med!!:)     <3

min kärlek kan aldrig ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0