första dagen i solen?

nu har jag jobbat över 130 timmar och tjänar ihop lite,
så en dag ledigt att spendera med mor och far är inte fel.
Ligge rpå deras hotellrum och slappar, har varit ltie åska såhär på morgonen (är det inte typsitk:P) men nu börjar det klarna upp så vi snart kan gå ut och sola. Ja ghar fan inte solat något på hela sommaren, illa:)
Men det kommer sen när jag och Natacha drar utomlands om några veckor, sooooft:)

Onsdagskvällen blev hur grym som helst till slut, när jag väl kom iväg.
Kom precis i lagmo till kalaset när alla var på väg att dra vidare. Men typiskt eller vad:P
Fick överlämnat en liten present till Amandastumpan:), och snabbt in och gå på dass där jag stötte på ett helt gäng killar som ajg fick hälsat på lite snabbt.
Sen gick vi vidrae, och jag stötte på en trevlig tjej från kalaset som jag började prata massa med, och sen när vi kom till tunnelbanan så dom bara " men vi ska hem " ,
jag bara "whaat", så hade jag dragit med fel folk, och i samma sekund ringde Amanda och bara "men jacqueline, är du inte på bussen".
Haha... Sämst jag är:):)
Fick i alla fall letat mig fram rätt och vandra omkring på stureplan och letade efter Laroy. Väl i dörren stötte jag på en annan tjej utanför som var vän till Amanda, och Amanda kom ut vid staketet och påpekade att det inte var alls kul där inne så vi borde dra vidare.
Så jag och tjejen (minns tyvärr inte vad hon heter men hon var nice:)) stod och snackade, och började snacka om massa kul raggningsrepliker osv:)

Sen drog vi ett gäng vidare till Spybar, gick omkring och bara precis kollade läget. Hur dött som helst där inne och verkligen ett societetsställe som det kändes som folk gick på ENDAST för att ha varit där - precis som Amanda;D Haha. Köpte en drink och sen drog vi vidrae till nästa ställe,

Ego - skittrevligt ställe:)

:):):):):):):):):):):)

Jobb igår, och sedan kunde jag inte låta blia tt hänga med på en afterwork-drink klockan kvart över ett, även om jag inte tog någon drink (ganska duktigt av mig, med tanke på att både natacha och angelique tog två:))
Extremt vad jag tycker om dom flickorna:) Hade det riktigt mysigt på bussen hem sen när vi kom fram till att det var konstigt att natacha gillade mig trots att hon inte gillar människor i vanliga fall som lägger sig i hennes liv ;)

Och så kom ju johanna min lilla riexy och satt på mitt burger king och kom och pratade och jag blev bara helt distraherad så jag gav ut typ fel beställning osv . :) Underbart att se min girliegirl <3

NU tjatar mamma och säger att nu ska vi gååå, okeeeeeeeeeeeeeeeej
tja alla!

Nu tjatar min mamma att ajg måste stänga ner,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0