helgen som varit jävligt bra och jävligt dålig!!

Då har man upplevt att bli våldtagen, under pistolhot, fått höftbenen krossat
och vaknat upp på sjukhus alldeles blodig för att det första man gör är att spy.

Usch för amerikanare!





-Jag står fast vid att psykiskt smärta gör så jävla mycket ondare än fysisk smärta!
-min lilla kusin är numera 3 år, så stor!!:) jag har världens bästa släkt !
-Om man vill bli hembjuden till gustaf så säger man att man ska leka med erik forslid, och sen när man kommer dit så kan man bara säga "surprise, ingen erik. han kommer senare", och sen går hela kvällen utan någon erik dyker upp men det är ju en perfekt luring i alla fall:)
-Sofie är snäll som ger mig tombtebloss när man blir nerstämd!
-tanken av en sofie-niels-gustaf-gruppkram när jag blir lite ledsen blir man ju glad av:)
-en morot och 1, 5 vinflaska är ingen bra kombination om man vill minnas kvällen!
-tabu är skitkul. ja, sällskapsspel är en riktigt rolig grej
-jag vill också tjäna 45 ooo i månaden!
-det är ingen ide att försöka ljuga för sofie. hon vet hur hon ska få mig att tala sanning:P
-Det är inget roligt, men inspirationen är på topp. Man måste se det negativa i det positiva.



Tack för idag, slut för idag med en god min och nytt smeknamn! / Er allas egen Tjackieklaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0