22 januari :)

Nicole har en kisevalp!

Idag har jag hängt med Hulken och Dalia.
Dalia kan se in i framtiden. Typ det första hon sa till mig när jag träffade henne var ifall jag kände Johanna Riex. Jag bara "eeh, det är en av mina bästa kompisar".
Och hon bara "ja, jag visste väl det. Jag har sett det för jag har ritat framtidsbilder och då såg jag er tillsammans" Sjukt skumt, men ack så coolt:)

Hulken gör krrrr-ljud om han vill ha mer fart, och sen måste man säga "duktigt hulken" :)

Jag är så jävla rolig att leka med alltså, tror jag:D

Vi skulle gå ut och leka men jag som är så frusen av mig och alltid fryser rumpan av mig, så tänkte jag att nu får vi hålla oss igång. Så jag och Dalia hade en en 3*3 -ruta med 1-9 i rutorna.
Och så kom vi på ett litet danssteg som man skulle göra i varje ruta. Vi kom på varannan och Dalia sa varenda gång jag kom på danssteg att det var sämst och mobbade mig för att jag kom på dåliga saker, fastän egetligen var dom grymma:)
Ruta 1. snurr
Ruta 2. Hoppar man till jämföta och böjer knäna och så viktigt säger man "whoo" :) (Min!!)
Ruta 3. tre små hopp på vartannat ben, och armarna en upp och en åt sidan.
Ruta 4. Britney spears-sometimes I run steg= ett steg fram, ut med armarna som ett simtag, och sen nästa fot brevid fot.
Ruta 5. hoppa på ett ben ett snurrevarv
Ruta 6. en fot fram, båda armarna går från höger till vänster, samtiigt som man säger "schhhhhuu", och fot 2 fram.
Ruta 7. För svår för mig ! Jag klarade inte den en enda gång, typ balans på ett ben och snurr samtidigt:P
Ruta 8. Ut med rumpan, böjda knän. Boxning 3 boxar, vartannan .
Ruta 9. ben som en docka höger vänster höger väster, sen snabba snurrsteg som går fortare och avslutas i ett uppåthopp och "whoooo"

Såhär blir man varm, efter ett antal omgångar av vår fina danshage!:)

-----------------

Sen satt jag och ett gäng. Jag spelade steka-ägg med Melker. kul Spel,
och det kom in lite kids från andra avdelningen.
Plötsligt utropar nån av dom nya killarna
 - "Vem har bajsat på sig?"
Jag utropar "- Det är jag!"
Haha, hans min var så himla förvånad!! Han trodde nog aldrig att jag skulle säga något sånt,
och sen började jag asflabba och han visste inet hur han skulle bete sig:P

.......................
Sen spelade jag och Melker typ råttfällan.
Man hade en burk.
Jag valde svart mus och Melker skulle fånga mig med spannen.
Sen fick Melker var mus och han hade ett snöre då som där är en mus i ena sidan och han håller i andra.
Och så hade jag en burk, och med en tärning slog jag.
När man får svart ska man med en liten burk försöka fånga musen i den innan han drar iväg musen.
Och jag slår svart, och i all min iver och nervositet över att vinna, så kastar jag burken i bordet men tappar taget och kastar hårt burken rätt på Melker. haha.. haha:D

Fan va kul jag har haft det idag!:D

..............................
sen tog det mig minst 10 minuter att fixa till mina nya blåa cykel, som btw går i superfart (jajamensan, ingen slö Tjackiebawn här inte längre!:)) med ljus, cykelkorg och allt.
Pratade med Veronica, as always, på väg till stationen när jag skulle ta tåget till henne.
MEN tågen är inställda, hela skåne blekinge och småland.
OCH INGEN RESA TILL VERONICA SOM JAG ITNE TRÄFFAT SEN I SÖNDAGS:(:(:(:(:(:(
Kukiduk!!!!
Men mamma kommer , så vi ska ha följe hem.
Och jag går och pratar i telefon med Veronica och flummar som vanligt om vad vi ska hitta på när vi ses, och när vi kan ha möjlighet att ses och att jag har en ful liten cykelkorg jag går omkring och bär på och drar paraleller till allt hon säger,
och så ska jag gå och låsa upp min cykel.
Mamma står och tittar på mig, och jag försöker sätta cykelkorgen där jag hade den innan.
Så jag fösröker montera cykelkorgen på cykeln,
men då är där någon jävla lampa plötsligt , och jag säger till mamma samtidigt som jag pratar i telefno med veronica hur fan jag gjorde innan , för den lampan har jag inte upptäckt innan.
Och jag står där och fortsätter försöka, men till slut säger mamma att hon kan ta cykelkorgen så jag langar över den till henne.

Sen börjar jag sätta fast cykelljuset fram och cykelljuset bak med små gummiband, men det är svårt att göra det när man har en telefon mot örat, men jag lyckas.
Och sen ska jag böja mig fram och ta väck låset från framdäcket men då ser jag inte det.
Och jag börjar titta runt var jag kan ha lagt det, om jag kanske inte ens låste den när jag lämnade cykeln,
men det kom jag fram till att jag nästan var säker på att jag gjorde och att jag måste ha hängt låset någon annanstans.
Samtidigt kommer jag fram till att jag måste nog lägga på när jag fixar det sista så mamma slipper stå och vänta mer,
så jag säger adjö så länge.
Och så kollar jag på pakethållaren var låset kan vara,
men plötsligt slår det mig att jag känner inte igen pakethållaren,
och jag tittar noggrannare på cykeln.
OCH INSER ATT DET INTE ÄR MIN CYKEL!! OCh börjar förståss skratta hur mycket som helst,
och sen börjar mamam skratta, och jag får montera av alla mina saker från cykeln.

Och gå och leta efter min cykel, och hittar en cykel som jag tror är min och ska börja på den istället men kollar framdäcket - inget lås där heller,
och inser att det heller inte är min cykel.

Flummar runder lite till på cykelparkeringen och funderar över var jag faktsitk ställde cykeln,
och till slut kommer jag skrattandes fram till var jag ställt den ...:):):):):):) hiihhihihiihihihihihihihihihhihihihi

Stolle-jag idag!:D

..............................................................
Helt jävla bra samtal man fick ha med undersköterska Veronica Fritz och läkare Adam Goldberg ikväll sen, Verkligen givande ... Hahaha:) Jag är så jävla glad över messet jag fick igår av Veronica "Jag är så himla bäst".... Oh vevveknauw, Jag märker vem du brås på:) Men hon åkte faktistk med björn alzelius bror igår, och jag är så himla stolt över min prinsessa:) Jag är så himla glad över att jag har dig (och Adam fick jag ju på köpet för jag rä ju faktistk vevveknauw 2 "":P)

Och imorgon ... är det Fredag, och helg. Det ska bli skönt!

......................................................................................................
Nu ska jag skriva dagbok, och sen sova.
Gonatt !



"Det är aldrig för sent att få minnen för livet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0