gnightgnightgnight

Hej hopp
idag kör jag på starkt,
får väl se hur processen leder!
Men jag är bara så jävla arg och ledsen och känslig och nerbruten,
-att en jävla människa och en liten jävla sak kan påverka en så, bläää-
så jag pallar inte mer av denna dagen.

Tjingeling!

ps jag har de bästa vänner!
och det var helmys på dagis med benjamin idag,
vi såg råttis, alltså en barntillåten film som var skitball.
och de små råttsmåsyskonen började hoppa runt och skrika "råttis och rosetta knullar, råttis och rosetta knullar, råttis och rosetta knullar"

Haha... Normal barnfilm:)

men tuff var den, och en söt liten lapp lät vi sitta i till bilbiotekets nästa lånare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0