detärsvårtiblandattkommapårubriker

Varför har jag skrivit en hel jävla bok utan att kunna komma på ett jävla namn till den?
Varför hittar jag inte vad jag letar efter?
Varför skötte jag mig inte i skolan när jag gick på gymnasiet så jag kunde använda mig av dom betygen nu?
Varför gick jag i eslöv när jag egentligen kunde gått i skolan i lund?
Varför fattade jag inte när jag skulle välja program vad dom olika programmen betydde?
Varför skickar folk en massa virus till mig hela tiden på msn?
Varför bor Veronica i Lund när jag vill att hon ska bo i Eslöv?
Varför är jag inte jätterik?
Varför måste jag bli kär i någon som bor jättelångt iväg när jag aldrig annars blir kär?
Varför har pappa satt lösenord på sin dator så jag inte kan sitta vid den istället för min egen bajsdator?
Varför är det sportlov nu?
Varför måste jag en Tv på mitt rum när jag inte fattar hur man kopplar in den?
Varför måste jag fylla 21 år i sverige och 20 år i usa när man egentligen vill fylla 20 år i sverige och 21 i usa?
Varför måste alltid min bror komma på besök när jag måste köra till sara nu?
Varför måste jag betala min bensin själv när jag inte har råd?
Varför måste det snöa när jag hatar snö?
Varför måste jag inte få ett jobb när jag vill ha ett?
Varför bor jag i en håla när jag vill bo i en storstad?
Varför har jag världens finaste rosa rum?
Varför tycker jag om rosa så himla mycket?
Varför börjar jag avrunda nu?
Varför säger jag att nu måste jag gå?
Varför har jag världens bästa kompisar?
Varför har jag världens bästa familj?
Varför får jag ha ett så bra liv?
Varför har jag så mycket tankar?
Varför vill jag avsluta detta med att skriva puss?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0