baraförattnahtaärsåjävlasötochdum:)

Efter en diskussion med nahta fick man läst hennes trevliga blogg ,
och vad annat kan man göra än att
1. tycka hon är för jävla goo
2. tycka hon är dum i huvet:P
3.. just love her!
4. tycka att det är äckligare med bajs än kräk!:)
5. tycka att hon är så "himla gullig" som nedvärderar mig för nåt jag inte kan hjälpa:D
6. längta tills man träffar henne igen! NÄR HINNER VI DET TS?!:)

så här blir ett direkt citat från nahtas blogg (www.LindaNathalieRasmussen.blogg.se)


(...)"Just nu så är jag mitt inne i en mycket intressant diskussion!
Själv är jag ett bajsbarn och min kompis är ett spybarn!
Vad är bäst att vara ??
Själv tycker jag att det är skönt att vara ett bajsbarn.
Att spy är så jävla äckligt! När man spyr kommer det genom mun och näsa!
Det svider och sen spyr man bara ännu mer när man ser och känner lukt,
smak och konsistens.
Att bajsa är bara så lätt!
Man bara sätter sig på toaletten, kryster ( om man har tur slipper man även det )
Man slipper se det, smaka och det kommer ut genom ett och samma ställe!
Bonus är om man har diaré, då slipper man att krysta för att man är hård i magen.
Allt bara kommer ut av sigsjälv helt snällt och enkelt!
När man har spytt så känner man sig så smutsig och äcklig så det inte är sant.
Det hjälper inte att borsta tänderna eller att snyta sig för skiten är kvar.
När man bajsar så är det inte överallt. och doften sitter inte kvar  på kroppen som spyan!
Visst det sitter kanske kvar i toalett stolen. Men det är bara ett bevis på att man har skött magen.
Att spy är bara ett bevis på att kroppen/magen inte mår bra och vill bli av med felet.
Jag är och kommer alltid vara en stolt bajsmänniska!
Tummen upp för oss som föredrar bajs ist för spya!!"(...)



slutligtvis kom nahta fram till mitt problem. Jag har 2 kromosomer för mycket. Det är jävligt ovanligt, endast 100 i världen har det. 2 stycken andra svernskar, och resten danskar. Så jag får skylla på det danska i släkten, och denna sjukdom smittas inte genom sex eller sprutor, som hiv, utan endast genom födsel.
Enda sättet att förhindra denna skada är att begå självmord, men när man har 2 kromosomer för mycket älskar man sig för mycket så man har inte förståelse nog att gå så långt.
Ja, med andra ord... Det är fortsatt synd om mig 4ever:) Men nu vet jag i alla fall felet på mig:) Tack doktor Nahta!


Kommentarer
Postat av: Doktor Rasmussen

Vi lär väl alltid träffas den 7 mars. Och lite innan hoppas jag på vettu så vi kan göra lite undersökningar hihi<3

2009-02-28 @ 15:50:35
URL: http://lindanathalierasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0