älsklingduärhemmanu:$:)

Först och främst vill jag bara påpeka att ni inte behöver oroliga, jag är fortfarade lika oskuldsfull osv som förut!:)

det är bara så roligt att associera ett samtal till sexistiska saker och idag fick jag och hemlig till en ganska rolig konversation som liksom satte sig lite extra på hjärnan min

Det blir inget avslöjande om person, eller person.


X gäspar .
X : "alltså jag gäspar inte för att jag är trött. Alltså så du inte tror att jag inte tycker att du är rolig"
Y: "men det vet jag att jag är. Och förresten brukar jag ha trötthetsinverkan på folk"
X: "jajja så du brukar sätta på den lite när du känner för den eller?"
Y: "Jag sätter på vem jag vill när jag vill"
X: "Jajja, du får alltid vad du vill"
Y: "förutom sdfsa78fa63:s spermier i munnen"
X: "jo men det är ju 10 kalorier i en utlösning"
Y: "Men oj va bra! vilken bra bantningsdiet. 10 kalorier är ingenting"
X: "Men det lär vara minst 50 kalorier i sdahj6834:s spermier, så tjocka som dom är"
Y: "Men du.. SKa vi hoppa träningen ikväll eller?"
X: "Nej men jag har ju hoppat över mitt sexpass ikväll bara för att vi skulle träna"
Y: "Ja men det kvittar för det ersätter ändå bara för en tjej typ att diska, som mest"
X: "Äsch du vet väl inte hur jag beter mig i sängen"
Y: "Nej men typ den position som förbränner mest kalorier är som att diska"
X: "Alltså DÅ har du inte provat helikoptern"
Y: (SKRATTANDES) "Vad fan är det?"
X: "Alltså du har inte testat nåntiing va?"
Y: "Amen jag har ju precis förlorat den. Man kan ju inte vara expert på allt"
X var dessutom "stor i käften" idag, och det är ju viktigt om någon annan är stor. (fniss)


(smygis!!!!) gummsigummanmin, Glöm inte jobba på hemläxan din!! (K)

Kommentarer
Postat av: My

HA HA HA!!!

2009-02-02 @ 23:36:26
URL: http://jolidragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0