morgonstund har guld i mun

Ja, det kan man verkligen säga idag. Vaknade redan vid 4-5tiden
och sen vid halv 7 lockades jag ut i det vackra vintervädet.
Gick i snön som gick ända upp till knäna (va fan skulle jag där ute och göra;P) och ramlade framlänges med ett glatt tjut.. :D

Morgonstund har guld i mun!

Jag är så cool, eller störd i huvudet, eller bara fri som en fågel- jag föredrar det sista.
Men bor man i Skarpnäck så gör man ;)

Nu ska jag snacka lite med min kära bästis Eric som är ute och reser i Australien, sen ska jag återgå till min kära sömn.

 

Puss på er alla från en stormigt glad bustjej på 21 år, snart 22:P- men det kan man aldrig tro

 

Invigd, trots förbud. Äsch:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0