o-tid för blogg och nervositet!

Egentligen vet jag inte varför jag bloggar just idag,
när jag har som minst tid av allt.
Bestmäde mig för att när jag vaknade skulle jag bara på med datorn, överföra pengar till studerandekonto så jag har något att eventuellt röra mig med när min bästis kommer i helgen (SOFIE SOFIE SOFIE <3)

Idag är det Oer.. tror det heter så..
Kontrollant, var inte meningen jag skulle jobba idag så jag var nästan nära på att försöka slingra mig ur att säga ja, när chefen ringde mig i morse.. blaaaaa!!
Jag är skitnervös! Men 10 grodhopp på den, och sen ska nog allt gå bra:)

Jag till och med drömde om det inatt, dessutom drömde jag att det typ var någon stor himla avslutningsshow vi höll och att det var kanoner  inblandade så då och då var jag riktigt nervös över att det skulle bli krig, jag minns vilken extremt jobbig känsla jag hade inom mig! Undra vad detta kan betyda?!
Man associerar nog mycket i sina drömmar.
Jag drömde också att jag fick smaka en stor underbar koladrink (större än dom största i Lloret wtf:)) av sandra olofsson, en gammal barndomsvän och granne. Det betyder kanske att jag borde slänga iväg ett mejl eller något till henne? hehe

Neh nu ska jag sminka klart mig. Jag ser ut som piss, håret är som piss, jag har inte duschat sen jag badade igår (planerat att jag skulle göra allt sånt plus tvätta idag), mina kläder är skitiga , jag har massa finnar i huvet (mens på gång?!) och jag är allmänt trött och ofräsch. Kul att jobba i kassan så där;P

Nej, over and out som neverstore skulle ha sagt.
Ikväll ska jag mysa med Jeanette , whiii:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0