whatyouforget

Nu är det onsdag. Och vad betyder det.. Greeeeys!!! Yeah! Yeah Yeah!:)

hade en asmysig kväll med elin igår, det är bara så trevligt när man kan klicka så snabbt med människor man inte känner så bra. I like!:)

Idag har jag spenderat 12 timmar med brorsan, vart på vårdcentralen,
asflabbat åt Johan Glans, sett på filmen Spiderwick, spelat Trivial Junior (förlorade båda omgångarna, men jag kan helt enkelt inte med att folk inte klarar saker, så jag måste hjälpa dom på vägen. Får nog nästan skylla på det, men jag får fan dåligt samvete om någon jag tycker om inte lyckas med något jag själv skulle lyckats med.
Är detta en positiv eller negativ egenskap EGENTLIGEN?!)

Det är vackert väder, Imorgon skulle det tydligen snöa i norrland,
Men tacka vet jag att jag får ha underbara vårdagar i skåne:)

............................................
Grey´s är fan det känsligaste programmet man kan hitta.
Det är inte ofta jag påverkas av media, men av det programmet så svider det fasiken i hjärtat av det som händer.
Greys är inte som alla andra program, som bara slutar lyckligt i resten av alla deras dagar.
Nej , det händer det som kan hända. Dom lyckas inte rädda alla personer dom operarar osv.
En sån sak påverkar en fan, att bry sig mer om de man har omkring sig.
Saker kan gå så snabbt. Hmmz

............................................................

Idag är jag lite avundsjuk.
Veronica ska titta på EMD!!!:D åååh jag är så glad för hennes skull, hihihihi:)

..............................................................................

I love you all my dears, my dearest dears!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0