totalkatastrof

Ibland känner jag mig som en total katastrof, ganska ofta.
När ingenting riktigt går som jag vill, och när allt jag gör bara blir fel.

Nu är det väl itne så att allt jag vill blir fel just nu.

Men jag lyckades slarva bort mitt körkort för två veckor sen, och ringde till polisen och typ spärrade det. Men nu när jag hittat det igen,
Så idag var jag tvungen att gå ner till polisstationen, och när jag kommer dit och ska bekräfta mig så har jag slarvat bort passet.
Så nu vet jag inte var passet är:( åååh jag fattar inte hur jag lyckas?!

Gjorde i alla fall prov idag, som jag tror och hoppas gick bra!
Vad fan sitter under "waisten"?:D

Inatt drömde jag att jag körde rattfull samtidigt som jag höll på att byta om festkläder i bilen.
Antagligen var det därför som jag inte körde så bra, och polisen visade åt mig att jag skulle svänga höger.
Meeeen.. Jag hann vakna innan dom gav mig böter eller något sånt, tuuur det ju:)

Jag har också läggat (haha, va fan.. Hur lyckas jag skriva så dålig svenska:)) märke till hur mycket dåliga vanor jag har:
Jag stänger inte toalettlocket, jag låser och stänger alltid dörrar om mig, dock aldrig toalettdörren som jag istället aldrig stänger, jag tittar alltid brevlådan (sitter i som barn, det brukar t.o.m grannen reta mig för som han lagt märke till:P), jag slarvar bort allt jag får tag i, jag stänger inte tandkrämstuben
Jag är totalt värdelös typ !

Idag satt jag och tänkte en sång i mitt huvud, och helt plötsligt hade jag glömt bort vilken sång det var jag sjöng i huvudet.
Men jag menar, hur jobbigt tankspridd får jag vara egentligen?!

Nej, jag måste bli bättre! Det här håller inte!

Over and out.  /Too much

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0