skärtorsdag

Idag har varit en precis sån dära underbar dag igen.
Vaknar och känner sig så dära mysigt glad i kroppen, solen skiner ute, fåglarna kvittrar.
Jag och Danny drar till Malmö,
och Danny är bara så jävla bra:)
Går och hälsar på mammsingen på Infoteket, och får med hennes jobbarkompis på min sida. YES!:)
Danny köper en asfin vitsvart rutig skjorta och svart scarfs till det - som jag väljer, direkt när jag ser den tänker jag bara "den här skulle varit fett snygg på danne och påpekar det", självklart ger han den ett försök-, Så snygga kläder det finns till killar på Solid alltså. Lätt snyggaste killaffären jag varit inne på:) (rekommenderas starkt)
Fikade på Espresso house med Danny och hans gamla jobbarkompis - jäkligt pigg och glad tjej med intatuerade ögonbryn. Fräckt som sören. Jag fick känna hihi!:D
När vi åker hem sen bara upptäcker jag en Jacqueline-syndrom på Dannyboy.. Haha... Försöker få kontakt med honom men han bara tittat på mig, sjunger till musiken och bara måste sjunga klart texten innan han lyssnar på mig... AAAAAAAAAAAGH:D Hahhaaha, men ändå så jävla goo:D men jag fattar varför folk vill döda mig när jag gör så!:D

KOm hem sen, så kom vevveknauw på besök. Mysmysmys och så åt vi lite middag med mor och far,
målade lite snygga grejer i varandras ansikte... tss:D
Och kom fram till att det är fett svårt att känna vad någon annan målar i ens ansikte.
Jag gav Veronica en liten hint och sa att jag målade henne i dagens tema,
men det tog ett bra tag innan hon fattade att det inte var påskgrejer jag målade i hennes ansikte:D tss:D

Neeeh ikväll skulle jag sova hos saaaaaaaara, men jävla soppatorsk gör att det blev sent. Får se om det blir en övernattning eller inte... :) Får sitta här och vänta for my love.

Imorgon ska min mor och far sådär spontant dra till Ullared?! haha...

Nej, egnetligen hade jag inte så mycket på hjärtat. Eller jo jag har jävligt mycket på hjärtat, Känner mig bara så himla glad... :):):) Spring spring spring like all the biiiiiiiiiiiiiirds I sing:)

Kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0