Rosor som ska delas ut i påsk!!

Först och främst vill jag dela ut en stor rosa ros till min kära kusin Ellinor,
som hade fest igår.
asnice intiativ, skittrevliga människor, asmysig stämning och bara allmän mys. :):) I like!
...........................
sen blir det en liten ros till mina föräldrar, som alltid fixar och donar så mycket när det är fest på gång.
Mamma jobbar för fullt i köket nu när det ska firas påsk!
Lagar mat, städar och har sig.
Och pappa rengör stolar osv osv osv,
och roligast av allt är han alltid på partyhumör.
Som skinkspelet han höll igågn med i julas,
och som när jag och jimmy var små så hade vi alltid årliga kalas tillsammans och några år hade vi "Fångarna på Herbert Felix väg"- ett mycket genomtänkt, ganska simpelt men himla roligt och uppskattat intiativ av mina föräldrar att göra våra kalas till en stor tävling. Tänk som dom fixat för oss:)
och nu vet jag inte vad pappsingen håller på.. Springer runt i huset och gömmer lappar med bilder och namn på.
Det blir nog allt någon lek idag också...:) Så rosutdelning till mor och far!
.................................
Också till mig själv som klarade lång tid utan alkohol, Bra jobbat Jacqueline.:) Otroligt bra och givande intiativ av mig själv.
Och för att jag mognat ger jag mig en stor ros (Detta tycker jag väldigt mycket själv  för min ärlighet och genomtänksamhet, omtänksam och o-behov-av-beundrarskap-och-bekräftelse  (att jag som mamma påpekar att jag ska - tänkte på andra människor 5 % mer än mig själv!), och detta har jag då även fått höra att två av mina allra bästa vänner Sofie och Johanna diskuterade fram här om dagen . Inte illa va;)hihi )
...........................................
Och så vill jag ge våren en stor ros.. För att den skapar så underbar känsla i mig :)


Och i övrigt så är det som det är,
och när det inte blev som det skulle så blev det som det blev:) puss på er alla!
party party:)

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Tack själv sötnos :) <3

2009-04-11 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0