Mitt i veckan, hallå!

Måndagen var en sån ångestdag som jag bara mådde cp-dåligt både fysiskt och psykiskt till att börja med,
men sen gjorde en promenad med Nahta det och slutligen hängde jag med Johanna Widén (åh så härligt att vi inte tappat känslan mellan våra ibland 2-3 års perioder vi inte träffas?:P:)) på kör och sjööööng. I love singing, man får en sån härlig och uppfylld känsla i kroppen!

Tisdagen gick undan som ett smör i solen, bara rusade iväg. Whii.. En promenad med Sanna, för att sedan gå till Odd Fellows (eller old fellows?) och hjälpa my Riexy-love med avdukning och så.

Och idag ..är jag lite smånervös... Eller nej , det är att ta i.. men kanske lite"läskigt".. Ska gå om en timma och är inte säker på vad man klarar av att göra när man kommer tillbaka. Jag är ju som jag är:P

Donna är nyklippt. Jag brukar tycka om henne lite mindre när hon är nyklippt och "inte lika söt",
men faktiskt... tror jag att jag börjat mogna lite när det kommer till denna punkten också och att personlighet spelar mer roll:), för jag tycker likalika mycket om mitt söta lilla troll som vanligt:D mysmysmys


Fan vad glad jag blir för småsaker, framför allt när jag haft svackor!!!!!
Men det är härligt.


Man ska uppskatta de stora sakerna här i livet,
men lära sig att inte ta för givet de små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0