foffifaffa

fifa far fa fafif fe fin fälfafe foffifaffa. fallfi få fäfla foft:)

Ja, med andra ord bestämde jag och sofie oss för att göra en utflykt denna underbara dag till Trollenäs.
Vi hoppade på cyklarna våra och begav oss iväg, jag först ..eller nej fan, Gubben först som vi hade framför oss, och sen jag och sist sofie.
Det blev en trevlig cykeltur som inte alls var speciellt jobbig tyckte jag då . (jag visste inte vad som hade att vänta mig vid denna tiden)

Väl där begav vi oss in mot slottet och parken, här har sofie lekt jättemycket när hon var liten !:) , och letade efter en liten plats till oss, endast oss.
Och vi hittade en alldeles utmärkt liten spot till endast oss där vi bredde ut sofies filtar, och la upp våra matlador  (jag hade plockat med mig lite mat sen gårdagen, dock glömt tallrikar så vi fick äta direkt från matlådorna och sofie fick störst bit paj och jag fick störst bit potatiskaka- tur det eftersom det visade sig att vi gillade respektive bättre:))

Sedan la vi och solade lite, det behövdes för min del, tss.. Men jag får så mycket fräknar i solen, usch haha:)

Och sedan tyckte sofie det var dags för lite bad. Så vi gick bort till ån och sofie hoppade runder som ett annat barn och lekte att hon skulle hoppa från sten till sten, vilket hon lyckades väldigt bra med ända tills hon halkade och snubblade i.. Hihihi:)

Sen blev det åter sol, och sedan var det dags för mig att bestiga det stora liggande trädet, och jag lyckades också ypperligt ta mig genom dess bana ungefär som i wipeout, och sofie kan antagligen inte annat än att hålla med !

Sen skrattade jag mig hjärtligt (Fan, alltså.. Jag lyckas alltid få skrattpanik med sofie:)) åt den fina videon när kameran ramla rätt ner i hatten:D

Jag: "Nu ser du ut som hon tjejen i den dära boken du vet, du måste ha läst den"
Sofie: "vilken bok?"
Jag: "men du vet den dära .. hon har sån hatt som du, och så har hon så långt ljust hår precis som du och så besöker hon sin mormor i hennes trädgård"
Sofie:"menar du Linnea?"
Jag: "Ja , så ehter den"
Sofie: " Jaja lite fel va. men hon är inte lik mig för hon har svart långt hår och sen är det hennes morfar hon hälsar på"
(tsss, knäppa jag:D Men grymt av sofie att fatta vad jag snackade om ! Vilket jävla samspel low!)

Och när vi sedan hade legat ytterligare ett tag på filten, njutit av det underabra vädret, sällskapet (förståss!) och sofies mobil (:P) så cyklade vi hem igen.. fy faaaaaaaaan va jobbigt, motvind och jävla uppförsbacke!:D
Jag kämpade som ett jävla djur, och kom än en gång på vilken himla dålig kondition jag har, tsss:D

Men men lika glad för jag är det,
för denna veckan kommer bli en jävligt mysig en!!:D


.....................................
slutligtvis vill jag bara påpeka hur lyckliga jag och sofie är att våra bästa beslut ever gjordes av andra, och att moppetiden äger!! :) men livet är fan helt underbart nu också!! <3

spanien nästa!:D snart flyttar vi. tisdag torsdag - ! hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0