vad gjorde jag , i skräckfilmen

Sitter och tittar på lite bilder från en  av mina kära vänner som bor i Usa, Caisa. Och hon har bilder från en american fotball university match..
Och jag bara fick en sån känsla; men hur mycket sånt jag BORDE ha gjort gjorde jag faktistk?
Jag var inte på en american fotball match trots att jag typ kunde se Princeton arenan från mitt hus nästan,
jag var inte och tittade på tavlorna som picasso målat som också fanns i min lilla stad, jag var inte i svenska kyrkan i new york, jag var i central park EN gång.. Såna typiskt saker som alla andra gjorde, det gjorde inte jag.
!?!?!? Haha.

Dock fick jag gjort saker som ingen annan skulle gjort kanske:) Och det är väl dom jag får tänka på , istället:)
Dom dära turistsakerna kan jag göra när jag är på besök istället. För ett besök måste jag ju göra förr eller senare:)



................
Igår satt jag och tittade på 40year old virgin. Efter det var jag inte så trött så då slog jag runder bland killarna och insåg att vi hade tv 4 +. och där visade dom en film eller något sånt om en schizofreni kille - något jag alltid tyckt var intressant och som jag även forskade om en del i 3an på gymnasiet (Dock till min besvikelse då schizofreni inte är så dramatiskt man kan tänka sig och man vet väldigt lite om vad det egnetligen är förutom en liten felslagning i hjärnan)
Jag blev så rädd av den här filmen att jag inte vågade sitta kvar i min ensamhet nere på undervåningen, pappa kunde jag inte se den hos för han såg något annat och jag ville fortsätta se den.
Så då gick jag upp och satte mig i köket på en hård stol (jättehård när man ska sitta och se på tv på den, och tv n dessutom inte är i höjd med där man sitter)
Efter filmen var slut började Hemsökta hus, och jag bara tänkte "shit rä det här min tv-kväll eller vaaaaaaaaaaaaad= Ögonlocken började kännas tunga, men jag älskar allt övernaturligt och sånt (jajajmensan, visst tror jag på sånt! Så länge ingen bevisar att det INTE existerar, och så länge existensen av människan vilket för mig också är otroligt konstig , så kommer jag alltid tro att spöken kan existera lika mycket som vi kan!)   så då fick jag helt enkelt sitta kvar.

Efter ett tag skulle pappa gå och lägga sig, och då fick jag hoppa in i soffan och se det därifrån.  Skittrött som jag blivit i detta laget, men även skiträdd. Du vet, man börjar se egna syner och fundera på om ens eget hus är hemsökt. Och så kom jag på varför jag INTE ska se sånt här på egen hand. Men också på varför jag de senaste 1 -2 åren varit så lugn i min själ och inte är lika mörkrädd längre. Jag har inte sett såna här filmer och dokumentärer på länge, så jag har väl förmodligen inte haft så mycket tankar på det hållet.

Men nu nu jävlar har både tankarna och intresset väckts till liv, och nu får jag väl räkna med att vara lite rädd om nätterna.
Det kan behövas lite forskning och lite bokskrivande igen :)

Det är i alla fall så otroligt skönt när man är så trött att man bara somnar på direkten, för det var precis vad jag gjorde igår!

Nu ska jag gå och fortsätta vara arbetslös. GE MIG ETT JOBB!!!:)
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0