Thank you for the music (Idol gives me)

Fan, jag sitter och tittar igenom alla idol grejer som typ finns nu sen 2008, på dessa underbara idoler som är så himla duktiga och roliga:) (precis som jag gjort dom andra åren!)
I usa saknade jag svenska idol bajsmycket,
och nu när jag ser allt detta igen så förstår jag verkligen varför.
Idol är verkligen det bästa programmet ever.
Man blir så glad och känslosam, och det känns så äkta liksom att se helt vanliga människor utvecklas på scen så otroligt mycket:)

Ser ut till att kunna bli idolfinalen i Globen för min del, och det hoppas jag verkligen kan bli av. Hade varit hur kul som helst!:)
Att få se och känns det lajv, det man tycker mest om.

Man blir bara så sjukt sugen på att sjunga själv också, och därför är det alltid bäst att se idol med typ någon som man kan sitta och sjunga med, t.ex sin mamma :) ihii

Nästa tema är svenska sånger, och det är en favorit så jag ser riktigt mycket fram emot fredagskvällen just because of that:D

Åååååh Idol <3 ihihihi


ps. Nu tycker jag det är på tiden att Robin B åker ut. Inget han emot men han är kvar bara

Kommentarer
Postat av: Ellinor (kusinen) :P

det är ju skit bra om du ser det live, så du set hur ett riktigt framträdande ska se ut.. så vi blir bäst på scenen i melodifestivalen! :P

2008-10-29 @ 09:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0