P-carro bara växer och växer!

idag fyller hon  min lilla P-carro 20 år lalala...
hon är i australien eller thailand, eller nej fan hon är i tasmaninen just nu. Så jeffla ballt.
Hon tycker att jag låter som en mossa när jag säger det, men ja jag är stolt över henne. Det kan jag inget annat än att medge.
Caroline älskar mat, det vet vi alla, och därför skickar jag här en stor jättestor bakad potatis *skicka*
hoppas du tyckte om den.
 Jag längtar tills du kommer hem. Du är så jävla klok och snäll gumman, har alltid hjälpt mig att hålla mig på rätt spår när det gått utför mig! iiihiiiii... Men nu har jag blivit bättre och du kommer nog bli stolt över mig till slut en vacker dag ändå:D Hoppas du utvecklar ditt namn ännu mer lilla P-carro (förlåt om du tar illa upp men du måste väl kommit över det nu såhär 3 år senare, fan va tiden går!)
Du kommer nog vara den enda jag leker polis i buskarna med, och rockar loss på golvet med metallica med.
Och den enda som smyger in och sover över när jag jobbar som personlig assistent för att du inte har någon stans att sova, och den enda som alltid äter upp vår frukost och all vår mat. Oh la la vad jag saknar dig.
 Älskar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig! Whiiiiiiiii!!!
Grattis på 20årsdagen wtf!












Och så en bit av vår favoritlåt tillägnad morgondagens lekkompis skippy:

"ursäta mig, jag skulle vilja köpa en kvinna? ja det går uuutmärkt

men revolver , varför är du så dyster
det är kanske bara för att jag knullat din syster
jag våldtog henne gång på gång
nu är hon inte längre lika trång
en sak kan du ta för givet
hon är helt förstörd i underlivet"

dom säger att min kvinnosyns sätt är förlegat
mannen har igenom alla tider regerat

kvinnor är inte inkompetenta
jo det är dom jag bara skämta
ahahaha
men det finns vissa saker en kvinna kan klara

ja, det är dom ju
dom är inkompetenta

men det ifnns vissa saker en kvinna kan klara
men i grund och botten är hon en handelsvara
-ja, hon är ju faktistkt en handelsvara
kvinnan, ja det är hon.
meen, det behöver man ju inte reta henne för.
hon kan ju inte hjälpa det , att hon är en handelsvara,
det kan hon ju inte
hon är ju född sån

sluta hålla på och reta henen för det

tänk om mannen hade varit född till att vara en handelsvara
då hade det ju vart synd om honom
ja, tänk på kvinnan lite.
var inte så jävla egoistiska!
man ska inte reta kvinnor bara för dom är en handelsvara

fan nåt ska man ju ha att handla med
vad ska man annars handa med?
man kan ju inte handla med män, dom är ju mer värda ju.
ja, det fattar du väl?

en sak som jag fick reda på i-dag
är att alla invandrare går på bidrag

och så skulle jag vilja hälas till hyperaktivt barn och armagedon.
Tack för att ni finns! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0