My next project..

Good afternoon my dear and loyal readers!
Today I´ll first start by telling you how much I miss this language that Im now writing in.
Its extremly much and its so many times a day I want to start talk with someone in this language although nobody wants to speak with me. That sucks ! English is and will forever be something that makes me happy, because living the life with english is some of the best things Ive ever done and a time of my life I will always remember and look back to and smile about. Because that time is Where I learned things I wouldent learn if it wasent for how I lived and what I did there.

Jajja... Nu räcker det, jag vet att det är jobbigt för vissa med engelskan!


Mitt nästa projekt.. Närmare bestämt imorgon blir en fortsatta jobbsökning.
Imorgon åker jag (och min kära Sara) till Fields shoppingcenter i Danmark,
där jag ska lämna ut jobbansökningspapper i butikerna och hoppas på att de ringer upp och erbjuder mig ett jobb.

Hoppas hoppas hoppas!
Om inte , så ser jag det som en god sak ändå för jag vet att det kommer bli en underbar utflykt för oss:)

Jag känner också att jag gjorde rätt i att åka hem från Oslo. Det var helt enkelt inte rätt tidpunkt att ge sig hemifrån, och det var inte i rätt situation.
Jag har inte fått uppleva mina underbara närmsta tillräckligt och behöver tiden nu åtminstone fram till jul att bara ta det lugnt i hemtrakterna och njuta av tryggheten och minnena :)


Övriga drömmar lämnar jag åt ödet, slumpen eller framtiden!

Jag har i alla fall bestämt mig för att ta upp mitt skrivande igen. Det glöder i mina fingrar och dagboken fylls mer och mer. Inspirationen är på toppnivå och jag känner mig allmänt kreativ. Kanske eventuellt blir någon skrivarkurs inom närmsta tid, eller börja leta novell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0