mat-al-aler-gi?

Mitt i min otroliga sortering av alla mina sjukt många kläder av alla dess sorter tar jag nu en paus för att koppla av lite . Ja klädes-sortering tar tid.

Jag har hunnit gå igenom 5 hela skivor:
*Ally Mc Beals julskiva
*Fame Factory vol 4
*Fame Factory vol 5
*Britney Spears första album
*Britney Spears andra album

Jag har också hunnit fylla
-2 papperspåsar och en halv plastpåse med sånt som inte ska behållas,
-en stor flyttkartong fylld med t-shirtar, matchtröjor och andra handbollskläder som låter en minnas tillbaka en favorittid(!)
-stoppat ner 2 skjortor som jag ska höra om Sara vill ha eftersom jag inte passar i sånt men  typ  aldrig använt dom (dessa köp man gör i otrolig onödan)
-8, 5 lådor i byrålådorna (av 11!) inklusive garderobens övre del där man kan hänga klänningar med kläder som då ska användas av mig eller vänner som behöver låna

Nu har jag bara en säng fylld av saker jag inte riktigt kan placera var dom bör höra hemma.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Annan väldigt intressant information är att jag kommit på att det är gott att värma en morot i mikron i ungefär 50 sekunder, och sen ta lite kryddor på en tallrik och doppa den i .
          Idag gjorde jag dock en mindre smart grej och tig curry på tallriken. Vilket förståss resulterade i att jag 30 sekunder spydde upp halva moroten igen.
 Varför spyr jag av Curry? Och varför spyr jag alltid när jag äter Pasta carbonara?
Jag ställer frågan till folket - är jag allergisk mot detta då??


Nu ska jag återgå till min sortering , innan mor och far kommer hem.



Puss hej leverpastej // Fortfarande jättemycket arbetslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0