I oslo sentrum! torsdag

Hej !
Førra bloggen lades visserligen ut nyligen då den tidigare bara sparats eller något,
så nu væljer jag att blogga direkt hærifrån Norge City istællet.

Det ser mørkt ut både nær det gæller jobb och boende før mig och Emelie.
Lyckligtvis bor vi just nu i ett stort kollektivhus med ett gæng andra mænniskor, som ær mycket trevliga.
Men dær bor vi bara tillfælligt, och sover i sængar som inte ær våra.
Personerna som æger sængarna ær just nu i sverige och återvænder i helgen.

Preics som det verkar att jag och Emelie kommer gøra, har vi båda en kænsla av.
Men det ær inte med ångest vi åker hem, utan med -precis som mamma påpekat- en erfarenhet rikare, och lite pengar fattigare .

Tyværr blev jag ju rånad i Tisdagskvæll .
Saknad ær nu min ælskade Victoria Secret plånbok :(:(:(:(, runt 1000 kronor och æven ett kreditkort som mamma och pappa lyckligtvis lyckades spærra direkt innan någon gjorde något med det.

Så jag står hær ganska hjælpløs kænns det næstan som.
Men tacka nog att jag har Emelie som jag kan låna av,
och också kæra Gewwe som så gulligt också erbjudit att låna ut mig pengar och hjælpa med det som behøvs.
Vad vore man utan vænner:)

Men ... hittar vi inte jobb , och framfør allt har inte tjejen vi væntar på nu som antalgigen hade boende till oss hørt av sig till imorgon,
så ær jag redo før hemfærden som sker på Søndag !!

Det kænns inte alls jobbigt med tanke på hur mcyekt jag saknar hemma!

Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0