då var man hemma igen.....

Ja, då satt man här i sitt rosa rum igen i Eslöv. Hemstaden sin !

Efter en vecka i Norge med mycket ingenting , mycket knäckebröd, mycket Emelie, mycket kollektivliv och röklukt, mycket Tetrits,
men en gårdag fylld av jäkla massa händelser.
Jag hade en sjukt trevlig gårdag, än om det är suddigt och än om man inte kommer ihåg namn man önskar att man hade kommit ihåg !

Man lär sig något nytt varje dag, Och jag lär mig fanimej hur mycket som helst varje dag.
Kanske inget av värde, kanske inget jag skulle kunna erkänna gör mig direkt smartare. Men ändå.
Alla har ju olika livsvärderingar och att lära sig hur olika kulturer fungerar i diverse situationer är ju alltid intressant.!

Varför ska jag alltid ställa till med drama.
Jag tror mitt stora problem är att nu börjar jag sakna teaterlektionerna rejält!
Im a dramaqueen, det går icke att förneka.

Jag saknar också vett och etikett, men det kan man inte hjälpa.
Jag gör mitt bästa för att överleva och det är väl tanken som räknas.:)

Med lite ångest , förmodligen men även förhoppningsvis över att vara tillbaka där jag började (?) utan några aningar om vad som komma skall.

Jag vet vad jag är bra på, så det är väl bara till att fortsätta ligga i. Man ska göra det man älskar!:)
Tacka vet jag SS!

Men men skärpning Tjackiebawn, Nu är det snart jul = julskyltning.




Ps.   Om någon här . Jag nämner inga namn, men om någon som kanske eventuellt har bestämt sig för att fetedissa mig och inte vill ha någon kontakt med mig, råkar läsa detta.
Då tycker jag det är på tiden att denna någon återupptar kontakten med mig genast, typ skickar ett sms eller så !
Det skulle inte skada! Det är ju bara så om någon känner sig träffad menar jag. Ds

Ps 2. Om någon blir klok av detta inlägg, säg mig hej ! ds. 2

Kommentarer
Postat av: beundrare

jaaaaaaackiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie

va gör du?

2008-10-27 @ 11:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0