yeees

Och idag börjar jag att tillägna lite rader här till min kära alltid toppvän Sofie Lindstedt,
för trots att det tog henne ...låt mig tänka, en vecka? och en kusins påminnelse - för henne att ringa mig :)
Men snuttan, trots dina brister med detta så åkte du aldrig ner från Elitlistan. Hihi.
Men passa dig;) Så du inte hänger löst hihi.



Neh idag har jag typ varit och biktat mig känns det som!
och varit social i stan, trots att min far idag sa att jag bara tänker på mig själv just nu (det är inte sant fastän att dom verkar tro det, bara för jag har så mycket annat i huvudet som händer som man kanske inte vill säga till sina föräldrar ..suck)


Idag är det fest. Och jag har redan provat typ 7 olika linnen, och jag kan inte bestämma mig vilket jag ska ha under min tröja..Åååååh va jobbigt! För man vill inte ha något som är för kort så man flashar hela asset, och man vill inte ha något som är för stort så det ser ut som man har en kjol, och man vill inte ha världens färggladaste så det ser ut som man ska fira påsk eller något. Illa ! Får helt enkelt ta med allt till Sara och se vad hon har att säga om saken.
Längtar duktigt till klockan 19:)
Men har jag fått lära mig att man inte ska göra! Då går det åt attsingen,
och jag har hela morgonen hört ett program från köksradion där dom snackade om att tjejer nu börjat dricka lika mycket som killar - Man vill väl inte vara sämre? haha


Neh, nu ska jag dansa lite mer till Spice girls , för den är på spår 5 nu och strax kommer min favoritlåt åp spår 9 - viva forever! Iiih:)



puss till alla, framför allt dom som förtjänar det! / Festsugen:) Jägers ihiihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0