sjuk?

mamma har frågat nu några gånger om jag är sjuk.
Sjuk i huvudet är jag väl.. Men mest förvirrad över alla situationer som uppstår överallt hela tiden på en gång.

jag bara har typ huvudvärk hela tiden, känner mig seeeg och sur.
Två morgnar i streck har jag vaknat av att jag mått kasst och typ velat spy.
Och inatt kunde jag inte sova för jag bara frös trots att jag hade fyra filtar , ett täcke och en eddie hos mig .

och så är jag kissinödig hela tiden..

Fäsen också!

................................jag är lättpåverkad (Det är bara du som kan översättningen) ja veronica, det är jag nog!
normalt att sitta och försöka komma på saker man stör sig på , normalt.

Anyway.. Jag åkte ner i svackan.
La specialo.


ps Veronica lärde mig att man alltid ska ge patienten det den ber om.
För kroppen fungerar så att 30 % i medicin fungerar för att människan själv bestämmer sig för att det ska fungera och övriga 70 % för att de har speciella virusdödande funktioner, så det gäller bara att tro på det. Så fungerar hjärnan och sänder ut signaler på så vis. Tänk på det Lilja:)

Kommentarer
Postat av: hihihi

:)

2008-11-14 @ 15:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0