rödhake fågel var fiinns ditt bo, fiiinns ditt bo , fiiinns ditt bo

Jag är verkligen institutionsskadad!
Alltså fan, det ordet har satt sig på min hjärna sen jag såg "nyckeln till frihet" - en jävligt bra film !!:)

Men vilket fall som helst.. anledningen till att jag nu tycker att jag är det är eftersom jag börjar få datadyslexi också, typ bara för jag alltid stavar fel i sms för jag skriver typ alltid med så få bokstäver man kan utan att folk inte ska fatta vilket orde det är typ "ja ska til min mama" , för då för man ju plats med mer bokstäver i messet.
Och ja, så är det såhär att typ när jag skulle skriva finns nyss så skrev jag nyss med ett n, alltså fins. Och hur skadad är man inte då !
Alltså nejnejnej, jag mobbas icke nu och säger att det är fel att vara dyslexiker. En av mina bästa vänner är ju en stolt sådan hihihihi det är sånt man får ta liksom:D Men jag menar , att jag börjar stava fel helt plötsligt är inne.

..............
Det är så jobbigt när man letar efter något och inte hittar det !baaah!! Tänk san vad roligt det hade varit, det käns som jag har letat på alla tänkbara ställe nu och jag kan inte komma på var mer jag skulle kunna tänkas leta? Äsch:)

...................................................
Ja, i övrigt så säger jag väl bara till min lilla sara klara barak om ut i kväll vid 7 eleven
"sara,jag säger bara såhär du är fin ! "
"jag blev bara så jävla förvånad"
"stopp och topp, glöm inte pappret" hihihi:)

Jag är bolleknas!:) Gladlärka

.........................................................................................
ps jag längtar till fredag för då är det kärlek på schemat!!:D wehoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0