Magnum DOUBLE

Vaknar av att mamma öppnar dörren till mitt rum

"Lina , vet du vad jag drömde idag.. så typiskt dig

Vi var på släktkalaset och då hade du bjudit dit inte bara en kille, utan två såklart för du visste inte vem du skulle välja så hade du bjudit både.
En av dom var en mörkhårig liten amerikanare och jag tyckte inte inte alls om honom.
Så jag satte honom i en bil och körde iväg honom.
Och sen lik väl hittar jag dig i rummet med amerikanaren, för du kunde inte med att köra iväg honom.
Och så arg jag var på dig och täntke att nu får det vara nog med sånt här trams!
"

Haha, mamma mamma:)
Ligger och drömmer om min lilla skejtartrumkillekärlek Joe Colarusso som det måste varit, det trodde jag väl aldrig:)
Undra vem den andra killen var:D

_______________________________________________
Min hund hade nog varit en alldeles perfekt pojkvän.
Jag ligger i min säng och målar, och så tassar hon förbi ute i hallen och jag kallar på henne. Hon smyger in i rummet och tittar på mig, och sedan tassar hon vidare.
Då börjar jag gny för att få hennes uppmärksamhet.
Donna vänder på rumpan och kommer tillbaka till mig, hoppar upp till mig i sängen och slickar mig i huvudet. Sitter hos mig 5 sekudner och gosar lite med mig,
och sedan hoppar hon vidare. Men va mysigt:) hihi



Ikväll "fyller jag 20" wiiiio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0