hey whats new

Ja, för det första inatt fan jag kunde verkligen inte soman fastän klockan var 4 och jaaa.. det var sjukt jobbigt !
Slutade med att jag tog en sömnpilla, vilket förståss innebar att jag fick en jävla utskällning av mamma dagen efter och pappa kommenterade med att jag var dum i huvet.
Ville bara testa:)

I övrigt har jag fått en fix idé på att jag ska pierca underläppen. Något som jag redan nu endast (bara sagt det till 3 men) fått negativa kommentarer om.
Dock är jag sån att om jag får något på huvudet, så brukar det inte försvinna och det brukar sluta med att jag genomför det ändå. Får väl se vad som händer härnäst:)

Idag såg jag en julfilm.. Och den slutade hur mysigt som helst, med att tjejen i filmen fick precis allt hon ville ha men hon hade ju också önskat sig en lillebror så nu väntade hno bara på det, och då skrattade jag gott här hemma i all min ensamhet. Och så tänkte jag HAA, DÄR FICK NI ALLA NI SOM TRODDE ATT JULTOMTEN INTE FANNS!

Det snöar ute... Blev precis hemkörd och kommer ut i det underbara vädret. Man blir så.. glad:) Mysipysväder!

SKA JAG ALDRIG BLI EN IT?! veronica veronica veronica , jag är skämmig:) hahahahaha , jag är mobbad och sämst:)

Och så trodde jag att Disturbia var en komedi. Och att det som hände i den var skämt typ. Men efter ungefär halva filmen fattade jag att det var fan blod och skräckfilm vi satt och tittade på ! haha.. Det var i alla fall en mysig film,
så om ni vill se någon komedi någon gång som blir skräckfilm ska ni titta på den:)

imadeitimadeitimadeit :) swwwwwwwwweetduuude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0