:):):)

Idag är jag gla
för ida har allt gått som de ska
och ja mår bra
och jag ska på arbetsintervju på torsda
och ja fick va ja ville ha

whiiiiiii

min mamma säger att nu blev helt plötsligt allt rosenrött,
som på fredag är det tema kärlek som gäller . Festligt värre:)

nu har vi börjat om på nya omgångar,
så nu fick det bli 33. whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

.....................................................................................................................................................................
Igår ringde jag ett samtal... IGEN .
Sen jag kom hem har jag ungefär en gång om dagen minst försökt ringa en viss Jon Mether,
utan något jävla svar.
Och igår satt jag än en gång vid telefonen ,och signlaerna går och går..
och helt plötsligt precis när jag tänkte hopplöst trycka på av-knappen hör man den glada rösten man så länge väntat på att få höra "hej det är jon"
Åååååh gu va härligt !!!:D och kände sså bra att han blev preics lika glad...och överaskad , att höra min röst whiii:) Hihi
Så imorgon blir det Jon, åh söta rara myssiga darlinglilla jon:D

Och sen blir det sara älsklingen!!:D bonde söker fru, och oskyldigt dömd.
Och sist men inte minst ska jag spendera resterande tid med att lära mig räkna på danska!!!:D
....................................................................................................................................................................................................

puss och kram snygga dam

...........................................................................................jagärbästochmodigochknäpp......................


Ps  Det mysigaste som finns måste vara att fantisera och drömma sig bort.
Och att göra det utan att man själv märker det.
Idag stod jag framför spegeln och sminkade mig och så började jag tänka på en grej, och så helt plötsligt så är man inte där längre. Då är man verkligen typ på något helt annat plan som inte existerar i detta liv.. Ååååh :) hihihi!!
Och så hör man inget runt omkring sig, och märker inget som sker runt omkring sig och så ser man inte sig själv ens i spegeln längre, för man typ ser det man tänker på.
  Jag älskar att vara en drömmare, fastän att det kan vara dåligt ibland typ som när man är i skolan och inte hänger med på lektionerna för att man är i sin egen värld, eller som när lärarna märker det och typ väcker en ur sina dagdrömmar mitt på lektionerna, eller ännu  värre när någon kompis anförtror sig till en om något och man försvinner.
Ibland finns det bara så himla mycket att tänka på och fundera över.
   Veronica vet precis vad jag menar . Det är därför det kan ta 2 timmar för henne att läsa en 4 sidors uppsats.. haha!!
Hon har blivit så flummig på sistone att jag blir flummmysigglad bara av att tänka på henne hihi:D
Men fy va lyckliga vi är som kan ha det så mysigt bara genom att drömma oss iväg ...hihihihi  Ds.


Kommentarer
Postat av: Joanna pagmert

Hej söta rara! Detta var lite rolig läsning! Jag tror du hade gillat min blogg också! Haaaarree! Joanna

2008-11-09 @ 22:46:32
URL: http://pagmert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0