det är dom dära gamla som alltid kommer stanna!

Min kära goa mysiga Johanna Zara.. tjejen jag lärde känna när jag var 1, 5 år på dagis.. blev bästis med när jag var 5 år och sedan hängde med typ varje dag - oskiljaktiga - ända tills femman
när hon med sin familj flyttade ifrån mig till Linköping, och det vändes upp och ner i våra tillvaron...
att gå från att ses varje dag till att kunna ses någon gång om året..
Men det kvittar, för de dära åren utan varandra betyder ingenting jämfört med de stunder vi delat med varandra.
Nostalgi och en känsla av att dela något väldigt speciellt, som en familjemedlem, som en syster. Alltid:)
Älskar dig lika mycket nu som då gumman:)    (och bråkar gör vi inte längre!!:D)

i övrigt ligger hon då nu alltså i min säng och sover... trött efter hårt veckoslit den stackarn
klockan är 2. 56 men pga för mycket sötsaker och kanske för sena kvällar resterande dagar för min del så är det svårt att somna.. Suck...


så då kan man ju sitta och tänka lite... skriva lite dagbok.. fundera lite på vad det ska bli av ens framtid..
- som om jag inte gör det alla vakna timmar om dygnet redan när jag sitter i min rastlösa ensamhet:P -

men jag tror nyhetens behag har lagt sig...
Vissa saker är inte så intressanta som man kan få för sig att de är!
det krävs så mycket mer..


meeeen ååååh... Jag vet ingenting just nu,
men det gör inte så mycket.
Ta en dag som det kommer, det gör jag mitt bästa i:)

Jag får göra som jag vill men aldrig förråda dem som lever inpå min själ! :)


hejhoppgummiflopp //jacqueline.


ilikelililikeyooou som pippifågeln säger som bara är så söt som jag inte sett på ett bra tag, men som jag ska leta upp:)

Kommentarer
Postat av: joeey

åh sötnos, systrar ja, det är nog det enda rätta sättet att förklara vår relation. tack för en av många att komma (hoppas jag!) trevliga kvällar tillsammans, får nog bli sound of music nästa gång, för nostalgins skull?:)

2008-11-16 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0