åååååååååååååorka

men det skulle ju inte bli såhär!
Eller blir det såhär för att det blev sådär?

Fan ! det kvittar ju ändå, för jag vet (?) att det kommer gå över om ett tag...
Men orka det taget!

Och orka att jag inte får något jävla jobb och underhållning!
Och orka att alla kompisar bara jobbar och håller på med sina sporter osv.
Och orka att jag känner mig så satans rastlös och hopplös.
Och orka att jag får ångest över att jag blir så kärleksfull när jag dricker att jag bara ångrar efter allt skit jag snackat.
Och orka att jag alltid ljuger en massa också och överdriver.
Och orka att jag pratar om mig själv som om jag är en idiot bara för jag testar människor.
Och orka att jag sitter här och klagar på mitt beteende - något som jag typ lovat mig själv att aldrig göra.
Och orka att jag bryr mig, när jag hatar att bry mig.
Och orka att jag är en tönt och orka att Vevveknauw känner mig bättre än jag känner mig själv (!?!?)


Fansiken!

I övrigt har jag varit på kör idag, kära missionskyrkekören där jag gick på lågstadiet också.. Whii!
hihi.. Hur kul och mysigt som helst, och jättemysigt att träffa Johanna och Matilda Widen igen som jag inte träffat på åratal!
Och jag ser fram emot att ha ett fritidsintresse nu , för jag ska fan fortsätta där. Sjunga är ju bland det roligaste som finns:)


Nej nu ska jag inte beklaga mig, utan se framåt!
Jag ska inte tänka ett skit på sånt jag inte borde tänka på!

Imorgon blir det Linn och lumpenfestgrejs (?) i Lund och malmö,
det ser jag mycketmycket fram emot.. Är ju inte varje dag man festar med limpan men känns sjukt skönt att ha henne i sitt liv igen:) <3

Pusshejsnyggatjej!


varförmåsteduvarasåsnygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0