my kids ! ... and?

Tanka sig, hur mycket jag verkligen kommit till att tycka om barnen i min familj.
Fan, de kanns som mina egna nastan ibland.
Ikvall for knappt en timme sedan satt jag inne i smakidsens rum i Jamies sang och laste scooby-doo for dom. Jamie sitter i mitt kna, vi har boken i hans kna och Peyton sitter pa min hogra sida.
Och sa bara ligger dom och myser hos mig, och jag bara far varsta kanslan i kroppen. YumYumYum delicioso..!
Det var inte ett dugg drygt ikvall att spendera min jobbtid har, det var mer som.. om jag tillhorde!
Det borjar kannas sa, som om detta ar lite av en extrafamilj liksom.

Pratade med mamma idag, min lilla mamma. Och berattade om mina tankar om att forlanga och stanna i ett halvar till nar jag ar klar har, fast pa annan ort. "Det ar ditt liv, Stanna om du vill. Kanner jag dig ratt kommer du angra dig annars".
Och det stammer nog, pa satt och vis, for nar jag har fatt nagot pa tankarna sa kan jag oftast inte slappa det, och sa genomfor jag det..
Men julen, usch, det ar det som kanns mest jobbigast! Att fira jul utan slakten, igen.. Men som jag ocksa sagt och tankt; vilken jobbig kansla av press man kommer ha over julen om att den ska bli sa bra, for att det var det som gjorde att man valde att inte stanna ytterligare en tid i Usa.
Mamma ar ett sadant stod i mina val , trots att jag vet att hon mest av allt bara vill ha hem mig. Och jag uppskattar henne sa mycket for det. Hon ar den basta:)

Har i alla fall borjat forska om forlangning, skrivit mejl till bade min konsulator, huvudkontoret i usa och huvudkontoret i sverige och redan fatt svar pa det mesta. Gar snabbt, och later som det ar bra omstandigheter och kompromisser!
 Kanner mig stolt over mig sjalv att jag jobbar pa i den takt jag gor, istallet for att skjuter allt at sidan.

Nu ska jag ga och sova (eller kanske slar en pling till min fina Becki innan dess?). Blev en sen natt igarkvall hos Jonathan. Vi sag Fucking Amal (aka Show me Love) och det var helt underbart att se den , igen , efter 8 och en halv manader utan den. I love my fave-movie!:)
Och sa sov jag inte i dag pa dagen, utan var ute och sprang och lite sa istallet. Duktiga Jackie.

Puss och kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0