Pas eller Easter

Forst och framst: jag har haft en otrooooligt skon vecka!
Allting har bara gatt pa flyt. Det borjade med slappedagar och sen pa Tisdagen kom Sofie, min alskade lilla fina Sofie hemifran. Vilken kansla alltsa!
Men valdigt konstigt forstass eftersom jag inte traffat nagon hemmifran pa ett halvar. Formodligen kandes det lika konstigt for Sofie att traffa mig;
Sofie var trott nar hon kom hit och vid 8tiden bestamde hon sig for att ta en liten nap i min sang for att vi skulle kunna hitta pa nagot sedan.
Jag gar in och satter mig i ett annat rum, viker lite tvatt och sa vidare. 20 minuter senare smyger jag in i mitt rum dar Sofie sover och borjar stoppa in mina klader i byraladan.
Da hor jag ljud fran sangen, och jag vander mig for att kolla. Dar sitter Sofie upp i sangen och tittar pa mig som om hon inte har nagon som helst aning vem jag ar, var hon ar eller nagonting. Riktig panik i ogonen pa henne. Haha.
Och jag fragar forstass "Du vet inte var du ar va?" Och hon bara " eh hehe , hehe. Nej"
Sa da berattar jag att jag ar Jacqueline, hon ar i mitt rum i Usa och hon ar har och halsar pa, och sakta sakta borjar hennes knasiga ansiktsuttryck forandras och sen borjar jag asflabba. For fy fasen vad skoj det vaR:P
Hon hade alltsa noll koll pa nagonting nar hon vaknade upp, och jag forstar henne. Det kan inte vara latt att vakna upp hos nagon man inte traffat pa ett halvar och forsta att man faktsitk traffas och sen kande hon inte igen mig heller.. Hahahahha, sa javla gullig!:D

I alla fall sa spenderade vi vara dagar, kvallar och langt in pa natterna med att prata, skvallra, skratta, mysa, titta pa film, uppdatera varandra om vara liv, shoppa.
Ja, 11 timmar spenderade vi i New york, och formodligen ungefar 3 timmar pa att hitta Pennstation.
Och sa gick vi fran Soho till Times Square. det var inte illa. Och riktigt fina grejer fick vi shoppat!!
Superbra shopping och helt underbar tid.

Och efter ett halvar fick jag resumeringen om mig att jag bytt stil, och tydligen blivit mycket lugnare och mojligtvis mognare? hehe. Ajja, jag ser i alla fall allt fran en bra synvinkel;)
Istallet for att som innan jag tycker att alla ar sota, tycker jag numera att de flesta ar  fula (ocksa nagot nytt) och istallet da att det finns nagot gott i alla.

Jag upptackte ocksa att det ar Soho jag ska till nar jag ska leta killar. Sag till och med en heting dar:) i AMERIKA. Det ar typ andra gangen jag gor det.
           Och sen.. kom vi fram till att det ar gott med killar som inte ar aldre an an sjalv:) YESH!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har vi fatt hund i familjen har - pa gott och ont.
Jattesot ar han.

I morse borjade min morgon cirkus 6.00 da familjen var i full gang med att fora ovasende pa nedanvaningen, springa upp och ner i trappan osv.
8.30 lamnade familjen men istallet borjade forstass hunden yla da.
Och han slutade ju inte, sa till slut fick jag ga ner i koket och klappa om honom. Han blev forstass jatteglad men jag som inte kunnat sova pa hela morgonen av allt liv (en sondag-kuul!"") gick upp och la mig igen. Och hundenaka charlie Brown, var forstass alldeles forvirrad och orolig sa han spenderade kommande 2 timmar med att springa upp och ner till mitt rum och ner i koket, hoppa upp i min sang, byta plats i min sang,  och hoppa ner igen. Sa inte mycket somn fick jag och vid 11tiden kom familjen tillbaka igen, sa da bestamde jag mig for att lika bra ga upp.

Sen efter ett harligt samtal med min Annsili, bar det av till Bridgetwater dar Annika hamtade upp mig (Ah hon ar sa gullig), vi korde hem till henne och jag fick traffa hennes kara hostslaktingar, ata god mat och dricka vin , och det var riktigt mysigt:) Uppleva amerikansk egghunting,
och sen avslutades kvallen med massa kommenterande av amerikas alla patetiska, snygga, fula, konstiga kandisar som vi sag pa Tv:n- jag, Annika och Charlotte. Med andra ord en riktig lyckad paskdag:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(:(:(:(:Nu ska jag ga och lagga mig och dromma, dromma, dromma om nasta helg:):):):)

Kommentarer
Postat av: Caroline Joó

Fan i träpanelen vad avis jag blir. Om jag hade nått, hade jag nog dragit dig lite i håret, Sofie. I USA, har det skönt OCH får träffa Tjack.
Saknar er.

2008-04-08 @ 10:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0